سلام عزیزم بنظرم همین اولش برن دکتر خیلی بهتره بعد تو خونه شما براشون سوپ درست کنید ابلیمو عسل و لیموشیرین درکنارش استفاده کنن تا میتونن مایعات استفاده کنن خودتونم ماسک بزنید ک خدایی نکرده درگیر نشید
سلام عزیزم بره دکتر آمپول و سرم بزنه
خودتم شلغم داشته باش چه خام چه پخته بخور به همسرت هم بده
توی شلغم رو خالی کن یه کم عسل بریز بذار چند ساعت بمونه آب میندازه اونو بخور خیلی خوبه
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
کی واکسن زده اند؟
ممنون بله شلغم پختم و شیر گرم دادم بهش خورد
آب سیب و هویج و داروهایی که دکتر داده رو خورده
عزیزم بنابراین بیمار هستند مرتبط با واکسن نیست، استامینوفن جهت کنترل درد استفاده شود اگر جواب نداد، سرم و استامینوفن تزریقی بزنند، خودتان و همسرتان هردو ماسک بزنید و در و پنجره باز باشد، لطفا هرجا میروید حتی مطب پزشک حتما ماسک بزنید دیگران آلوده نشوند، مایعات گرم،، سوپ، عصاره بلدرچین و ماهیچه هردو مکررا بخورید
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش