Ooma
پرسش (1402/07/29):

تفسیر ازمایش بعد لخته شدن خون در پا

سلام خانم دکتر من بیمار ITP هستم دوماه پیش ی لخته خون تو پام بود ک بستری شدم INR اوردن بالای ۲ مرخص شدم هر روز وارفارین میخورم امروز ازمایش دادم INR شده ۱.۶ ب نظرتون خطرناکه؟
یسری فاکتور دگ هست بی زحمت؟ بگید چیه اکتیو پروتئین واسه چیه؟
و تیروئیدم چطوره قبلا بالای ۱ بود
من مینورم
طحالم ۵ماهه دراوردن

تفسیر ازمایش بعد لخته شدن خون در پا
تفسیر ازمایش بعد لخته شدن خون در پا
سلام به روی قشنگتون عزیزم
پزشک معالجتان گفته سطح inr بسته به شرایط شما باید روی چه رنجی بماند؟
گفت ۲
خانم دکتر اکتیو پروتئین برای چیه
تیروئیدم مشکل داره؟
عزیزم بنابراین باید حتما به ایشان مراجعه کنید.
منظورتان crp است؟ برای فاکتورهای التهابی است و منفی بودن آن خوب است.
تیروئید هم مشکلی ندارد
ممنونم
فردا نوبت دارم
خواهش میکنم گل من و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه