سلام خانم دکتر من بیمار ITP هستم دوماه پیش ی لخته خون تو پام بود ک بستری شدم INR اوردن بالای ۲ مرخص شدم هر روز وارفارین میخورم امروز ازمایش دادم INR شده ۱.۶ ب نظرتون خطرناکه؟
یسری فاکتور دگ هست بی زحمت؟ بگید چیه اکتیو پروتئین واسه چیه؟
و تیروئیدم چطوره قبلا بالای ۱ بود
من مینورم
طحالم ۵ماهه دراوردن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



275
1402/07/29




