سلام خانم دکتر وقت بخیر
دیار دیروز اسهال شد گفتین کیدی لاکت زینک بهش بدم از دیشب تا الان دو تا دادم بهش
پیام تون درباره رامنوفلور رو ندیدم صبح فرستاده بودین
الان میبینم تب کرده
دفع از صبح سه بار داشته یک بار از خواب بیدار شده یک بار دو ساعت بعد یک بار هم چهل دقیقه پیش
آبکی نیست سفت هم نیست مابینشه
ینی نسبت به دفع های قبلی ابکی تره اما از دیروز بهتره
منتهی الان دیدم داغ شده ۳۷.۷ شده
بهش شربت استامینوفن دادم
بیحاا نیست اشتهاش هم خوبه
باید چه کار کنم ؟ اگه چه علایمی داشته باشه باید ببرمش مشهد ؟ چون اینجا بعید بدونم رسیدگی آن چنانی بشه به پسر دوستم بدون معاینه گفته بودن بچه کرونا داره!
تا حد امکان اینجا نمیبرمش دکتر
ممنون میشم راهنماییم کنین
پرسش (1402/07/29):
تب و اسهال کودک ۱۳ ماهه
308
12
1402/07/29
سوال کننده
0
1402/07/29
سوال کننده
اینکه میگم نسبت به قبلی ها ابکی تره ینی اینه نسبت به دفع طبیعیش که روزای قبل داشته ابکی تره اما از دفع دیروز ک کامل روون بود بهتر شده الان
0
1402/07/29
سوال کننده

0
1402/07/29
سوال کننده
بابت ارسال عکس پیشاپیش عذرخواهی میکنم
0
1402/07/29
سوال کننده
خانم دکتر شیاف گذاشتم براش
تبش شد ۳۸ و یک
الان شده ۳۶ و نیم
تبش شد ۳۸ و یک
الان شده ۳۶ و نیم
0
1402/07/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خداروشکر شرایط بهتر شده است کیدی لاکت زینک را ادامه دهید ، فعلا تب را کنترل کنید اگر علامت دیگری اضافه شد یا خدای نکرده تب دیار جانمان بالاتر رفت یا بیشتر از 3 روز طول کشید حتما مراجعه کنید
خداروشکر شرایط بهتر شده است کیدی لاکت زینک را ادامه دهید ، فعلا تب را کنترل کنید اگر علامت دیگری اضافه شد یا خدای نکرده تب دیار جانمان بالاتر رفت یا بیشتر از 3 روز طول کشید حتما مراجعه کنید
0
1402/07/30
سوال کننده
سلام خانم دکتر
تبش دیشب ک خوابید قطع شد الان دوباره شده ۳۷/۹ همچنان شیاف بذارم ؟
تبش دیشب ک خوابید قطع شد الان دوباره شده ۳۷/۹ همچنان شیاف بذارم ؟
0
1402/07/30
پزشک اوما
با شربت استامینوفن کنترل کنید عزبزم این میزان لزوما شیاف نیاز ندارد
0
1402/07/30
سوال کننده
آوردم مشهد خانم دکتر.صبخ حالش بد شد فوری آوردمش سرم و تب بر و چرک خشک کن روده ای نوشتن
0
1402/07/30
پزشک اوما
آفرین مامان گل که پیگیری کردید و الهی که خیلی زود حال دیار عزیز ما خوب شود❤️❤️
1
1402/08/01
سوال کننده
زنده باشید ممنون از شما ❤️
0
1402/08/01
پزشک اوما
برقرار باشید عزیزکم ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




