سلام وقت بخیر دکتر عزیز، بنده دوماهو نیم پیش سزارین شدم و مشکلی نداشتم تقریبا دو هفته پیش یهو درد موقع ادرار داشتم بعد ادارم. نارنجی و خون شد رفتم دکتر گفتن عفونت ادراری چون بچه شیر میدم فقط سفیکسیم 400روزی یدونه دادن و من ده روز خوردم و کامل خوب بودم تا قرصا تموم شد دوباره درد موقع ادرارم برگشته میشه دوباره قرصو ادامه بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



192
1402/07/29


