سلام دکتر جان وقتتون بخیر
زردی پسر من امروز که ۱۰ روزشه،۱۱ونیم هست
من باید چیکار کنم؟
این میزان برای این سن زیاد هست؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
خانوما اگر کسی اطلاعی داره ممنون میشم جواب بده
پرسش (1402/07/29):
زردی نوزاد ده روزه
595
53
1402/07/29
سوال کننده
0
1402/07/29
فاطمه احمدی
دکتر بردین ؟
0
1402/07/29
فاطمه احمدی
عزیزم باید اول دکتر ببری اگه قرص بده توی ۲ با ۳ روز خوب میشه
0
1402/07/29
nafas gare
سلام انا جان
من ب محمد حامی ترنجبین میدادم از روزی ک اومد خونه
کاش توام میدادی
شیر زیاد بده بهش
ولی تو ۱۰ روزگی بنظرم بهتره ک دکتر ببریش
محمد حامی ۱۰ روزش بود زردیش ۵.۵ شده بود
من ب محمد حامی ترنجبین میدادم از روزی ک اومد خونه
کاش توام میدادی
شیر زیاد بده بهش
ولی تو ۱۰ روزگی بنظرم بهتره ک دکتر ببریش
محمد حامی ۱۰ روزش بود زردیش ۵.۵ شده بود
0
1402/07/29
ریحانه 🌱🕊️
سلام عزیزم. منم دو روز پیش دوباره آزمایش بیلی روبین داد دخترم ۱۰/۵ بود. دکتر بستریش کرد ۲۴ ساعت فتوتراپی کرد ۵/۵ شد زردیش.
دارو هم اصلا نمیده میگه فقط فتوتراپی درمان زردی هستش.
ببر دکتر با نور خوب میشه میاد پایین
شیرم زیاد بده من میخواستم ترنجبین بدم ولی چون نوزادم نارس بود ریسک نکردم
اگه میتونی شیرخشک هم بده چند وعده در روز زودتر میاد پایین
دارو هم اصلا نمیده میگه فقط فتوتراپی درمان زردی هستش.
ببر دکتر با نور خوب میشه میاد پایین
شیرم زیاد بده من میخواستم ترنجبین بدم ولی چون نوزادم نارس بود ریسک نکردم
اگه میتونی شیرخشک هم بده چند وعده در روز زودتر میاد پایین
0
1402/07/29
سوال کننده
ن هنوز عزیزم
همین الان جوابشو گرفتم
همین الان جوابشو گرفتم
0
1402/07/29
سوال کننده
سلام گلم
نمیدونستم خوبه براش
والا الان خیلی نگرانشم
نمیدونستم خوبه براش
والا الان خیلی نگرانشم
0
1402/07/29
سوال کننده
اخه دوست ندارم بستری بشه
تو خونه هم میشه دستگاه گرفت؟
تو خونه هم میشه دستگاه گرفت؟
0
1402/07/29
nafas gare
ببرش دکترت ب نطر من
چون خدایی نکرده بالا بره داستان میشه
چون خدایی نکرده بالا بره داستان میشه
0
1402/07/29
مامان معجزه خدا
اره تو خونه هم میشه ولی از یه جای مطمئن دستگاهو بگیر که سالم باشه
1
1402/07/29
ریحانه 🌱🕊️
اره من دکتر بهم گفت زردی تا ۱۲. ۱۳ رو میشه تو خونه دستگاه گرفت گذاشت زیرش.
نوزاد من چون نارس بود گفت دستگاه خونگی جواب نمیده براش حالا نمیدونم راست میگفت یا الکی میخواست بستری بشه
نوزاد من چون نارس بود گفت دستگاه خونگی جواب نمیده براش حالا نمیدونم راست میگفت یا الکی میخواست بستری بشه
0
1402/07/29
زهرا 😊
سلام عزیزم
من زردی پسرم شش روزگیش ۱۴.۵ بود گفتن بستری شه
ولی من بهش روزی دوبار ترنجبین دادم
یه دستگاهم دوروز آوردم خونه دائم گذاشتم اون تو فقط برای شیر خوردن آوردم بیرون
بعد دوروز اومد رو ۶.۵
این تجربه ی منه عزیزم شما اگه مطمئن نیستید حتما ببرید دکتر
من زردی پسرم شش روزگیش ۱۴.۵ بود گفتن بستری شه
ولی من بهش روزی دوبار ترنجبین دادم
یه دستگاهم دوروز آوردم خونه دائم گذاشتم اون تو فقط برای شیر خوردن آوردم بیرون
بعد دوروز اومد رو ۶.۵
این تجربه ی منه عزیزم شما اگه مطمئن نیستید حتما ببرید دکتر
0
1402/07/29
سوال کننده
اره نوبت گرفتم برای شب
0
1402/07/29
سوال کننده
اره حتما
0
1402/07/29
سوال کننده
سلام گلم
ممنون ازت
حالا شب میبرمش فوق تخصص
ببینم چی میگه
ممنون ازت
حالا شب میبرمش فوق تخصص
ببینم چی میگه
0
1402/07/29
ریحانه 🌱🕊️
عزیزم بردی دکتر؟ چی شد؟
0
1402/07/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌱🌱
به متخصص اطفال مراجعه کنید تا روال درمانی مشخص گردد ، حتما هم شیردهی در فواصل منظم هر یک ساعت و نیم چه در روز چه در شب انجام گردد
وقتتون بخیر 🌱🌱
به متخصص اطفال مراجعه کنید تا روال درمانی مشخص گردد ، حتما هم شیردهی در فواصل منظم هر یک ساعت و نیم چه در روز چه در شب انجام گردد
0
1402/07/29
سوال کننده
اره گلم
بردم
فوق تخصص اطفال هم بود
گفت مشکلی نداره و فقط گرمیجات نخورم و شیردهی منظم داشته باشم و دو سه روز دیگه اگر بهتر نشد بعد برم دکتر.گفت الان مشکلی نداره
بردم
فوق تخصص اطفال هم بود
گفت مشکلی نداره و فقط گرمیجات نخورم و شیردهی منظم داشته باشم و دو سه روز دیگه اگر بهتر نشد بعد برم دکتر.گفت الان مشکلی نداره
0
1402/07/29
سوال کننده
ممنون دکتر جان
رفتم ولی دارویی ندادن و گفتن که دو سه روز دیگه اگر بهتر نشد مراجعه کنم
رفتم ولی دارویی ندادن و گفتن که دو سه روز دیگه اگر بهتر نشد مراجعه کنم
0
1402/07/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بنابراین بیش از حد لباس بر تن دلبندتان نکنید و حتما پیگیری کنید
0
1402/07/30
سوال کننده
چشم دکتر جان..یعنی گرما بده براش؟
دولایه لباس کافیه از نظرتون؟
دولایه لباس کافیه از نظرتون؟
0
1402/07/30
پزشک اوما
عزیزم همان لباسی که الان در خانه تنتان هست و با آن حس یخ بودن ندارید و مناسب است را در نظر بگیرید یک لایه بیشتر کافی است
1
1402/07/30
سوال کننده
چشم دکتر جان ممنون ازتون
0
1402/07/30
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل دوست داشتنی 💜💜
0
1402/08/03
سوال کننده
دکترجان من پسرم رو امروز بردم متخصص و چون همچنان زردی داره بهش فنوباربیتال دادن شبی یک نصفه
اما این ک چندروز رومن یادم رفت بپرسم.میشه شما راهنمایی کنین؟
اما این ک چندروز رومن یادم رفت بپرسم.میشه شما راهنمایی کنین؟
0
1402/08/03
پزشک اوما
عزیزم باید از متخصص اطفال جویا شوید امر تخصصی است
1
1402/08/03
سوال کننده
چشم ممنون
0
1402/08/04
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 💜💜
0
1402/08/04
سوال کننده
دکتر جان شرمنده سوال میپرسم
زردی پسرم روز ۱۱،۱۱ونیم بود
امروز ک ۱۵ روزش بود رفتیم متخصص و گفتن ک فنوباربیتال مصرف کنه شبی یک نصفه...
من تو شیر حل کردم و بهش دادم،ایا تاثیرش رو میزاره؟
و اینکه من سرچ کردم توی نت و دیدم خیلی بده این دارو
دارم از استرس میمیرم
واقعا نباید بدم؟
ت روخدا شما راهنمایی کنین
زردی پسرم روز ۱۱،۱۱ونیم بود
امروز ک ۱۵ روزش بود رفتیم متخصص و گفتن ک فنوباربیتال مصرف کنه شبی یک نصفه...
من تو شیر حل کردم و بهش دادم،ایا تاثیرش رو میزاره؟
و اینکه من سرچ کردم توی نت و دیدم خیلی بده این دارو
دارم از استرس میمیرم
واقعا نباید بدم؟
ت روخدا شما راهنمایی کنین
0
1402/08/04
سوال کننده
میگن وقتی قطع بشه باعث تشنج میشه خدایی نکرده و...
میشه لطفا شما راهنماییم کنین
خیلی مضطربم
نمیدون دز فردا رو بدم بهش یا ن
اصلا گیج شدم
میشه لطفا شما راهنماییم کنین
خیلی مضطربم
نمیدون دز فردا رو بدم بهش یا ن
اصلا گیج شدم
0
1402/08/04
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده عزیزم این چه حرفی است ❤️
نترسید قطع درمان تدریجی صورت میگیرد و آنچه نوشته شده برای کودکانی است که تشنج دارد دارو جهت درمان تشنج داده شده و بعد والدین بی اطلاع پزشک قطع میکنند درمان را حتما ادامه دهید ، و طبق دستور داده شده قطع کنید، در مورد حل کردن در شیر نظر خود متخصص اطفال چه بوده؟
نترسید قطع درمان تدریجی صورت میگیرد و آنچه نوشته شده برای کودکانی است که تشنج دارد دارو جهت درمان تشنج داده شده و بعد والدین بی اطلاع پزشک قطع میکنند درمان را حتما ادامه دهید ، و طبق دستور داده شده قطع کنید، در مورد حل کردن در شیر نظر خود متخصص اطفال چه بوده؟
0
1402/08/04
سوال کننده
ممنون ازتون دکتر عزیز
ب من گفتن ک تویه ذره ابجوش حل کنم و بدم
ولی من گفتم شاید ابجوش بد باشه براش
بخاطر همین تو شیر دادم دکتر
ب من گفتن ک تویه ذره ابجوش حل کنم و بدم
ولی من گفتم شاید ابجوش بد باشه براش
بخاطر همین تو شیر دادم دکتر
0
1402/08/04
سوال کننده
من امروز از دکترش پرسیدم،گفتن تا ده شب،شبی یک نصفه بهش بدم،تو اب حل کنم وگرنه اثرش تو شیر میره
گفتن بعد ده شب دیگه بهش ندم
بنظر شما مشکلی نیست؟
گفتن بعد ده شب دیگه بهش ندم
بنظر شما مشکلی نیست؟
0
1402/08/04
mam 👨👩👧👦
انا جان پسرت خوب شد؟
0
1402/08/04
پزشک اوما
عزیزم نه در همان آب جوشیده شده ولرم بدهید
0
1402/08/05
سوال کننده
ن عزیزم
زردی داره ی مقدار ک دارو میدم
کولیک و رفلکس هم ک اصلا نگم برات
زردی داره ی مقدار ک دارو میدم
کولیک و رفلکس هم ک اصلا نگم برات
1
1402/08/06
سوال کننده
چشم دکتر جان
لطفا اعلان رو روشن بزارید اگر میشه
لطفا اعلان رو روشن بزارید اگر میشه
0
1402/08/06
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و روشن است نگران نباشید
0
1402/08/13
سوال کننده
دکتر جان زردی پسرم روز یازده،۱۱ونیم بود و امروز ک روز ۲۵ هست،۶ هست
و ده روزه که نصف قرص فنوباربیتال استفاده کرده
از روز ۱۶ تا دیشب
دکترش گفته بود حداااقل ده روز باید قرص مصرف بشه
الان میخام بدونم ایا زردی ۶ برای روز ۲۵ خطرناکه؟میشه نظرتون رو بگید؟
فردا میبرمش دکترش ولی میخام نظر شما رو بدونم
و ده روزه که نصف قرص فنوباربیتال استفاده کرده
از روز ۱۶ تا دیشب
دکترش گفته بود حداااقل ده روز باید قرص مصرف بشه
الان میخام بدونم ایا زردی ۶ برای روز ۲۵ خطرناکه؟میشه نظرتون رو بگید؟
فردا میبرمش دکترش ولی میخام نظر شما رو بدونم
0
1402/08/14
پزشک اوما
عزیزجانم خیر میتوان گفت خداروشکر خطر برطرف شده است اما مهم نظر متخصص اطفال است منتظر اخبارتان هستم
0
1402/08/15
سوال کننده
دکتر جان من پسرم رو بردم پیش دکترش
گفتن که دیگه مشکلی نیست و نیاز ب مصرف قرص نیست و رفع میشه
نظر شما هم همینه؟
گفتن که دیگه مشکلی نیست و نیاز ب مصرف قرص نیست و رفع میشه
نظر شما هم همینه؟
0
1402/08/15
پزشک اوما
بله عزیزجانم بنظر من هم مشکلی نیست فقط شیردهی در فواصل منظم انجام گیرد ❤️
0
1402/08/15
سوال کننده
چشم دکتر جان
لازم نیست دیگه چک بشه میزان زردیش مجدد؟
لازم نیست دیگه چک بشه میزان زردیش مجدد؟
0
1402/08/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، اگر حس کردید زرد شده تکرار کنید البته میتوانید جهت اطمینان با فاصله 7 روزه مجددا جهت اطمینان خاطر تکرار نمایید
1
1402/08/16
سوال کننده
چشم دکتر عزیزم
حتما و ممنون ازتون
حتما و ممنون ازتون
0
1402/08/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم ❤️🌱❤️🌱
0
1402/08/21
ساحل sh
سلام عزیزمخوبی ؟ بچتون زردی داشت برطرف شد ؟
منم دخترم امروز ۲۷ روزه هست وهوچنان زردیش رو ۹و نیم هست نمیدونم چکار کنم
منم دخترم امروز ۲۷ روزه هست وهوچنان زردیش رو ۹و نیم هست نمیدونم چکار کنم
0
1402/08/21
ساحل sh
از ۱۰ روزگی هم شبی یکچهارم فنوباربیتال دادم بهش به ندت پنج روز ولی درمان نشده 😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا زردی ممکنه از ظاهر نوزاد بره اما تو خونش مونده باشه؟
- گروه خونی O مثبت و زردی بچه
- بچه ها لطفا کمک
- تفسیر ازمایش زردی نوزاد هشت روزه
- زردی نوازد۲۸روزه کمک لطفا
- بچه ها لطفا جواب سوال مننم بدین
- کمک کولیک نوزاد 12روزه
- زردی نوزاد و نظرات مختلف
- برای زردی نوزاد چی بخوریم هرکس تجربه داره لطفا کمکم کنه
- زردی نوزاد 20 روزه




