دوستان ممکنه تاچندروزدیگه ضخامتم بیشتربشه
همیشه ضخامتم6بودنمیدونم چراکم شده
فولی خوبی داری به دکترت نشون بده احتمالا استرادیول بهت بده
استرادیول رو باید از روز هفتم یا هشتم دوره بخوری تا ده شب که اثرشو وسط سیکل بذاره الان دیگه فکرنکنم اثر بذاره
البته این تجربه منه که دکترم برام تجویز میکرد منم ضخامتم همیشه پایین بود
پس این ماه ضخامتم کمه باردارنمیشم درسته
من اولین باری که باردار شدم یه دونه فولی ۱۶ داشتم با ضخامت ۴
دکترم باورش نمیشد
ناراحت نبااش
خدا بخواد میده
ممنون گلی حالموبهترکردی استرس شدیدگرفتم
خانم دکترمن قرص استرادیول بخورم یاخیر؟
سلام نازنینم
خیر مشکلی ندارد با موافقت متخصصتان اگر صلاح دانستند شروع کنید، لوبیا سبز فراوان بخورید 🌱
سلام خانم دکترعزیزمن استرادیول ازقبلاداشتم میخوام مصرف کنم چون مشکلی نداشتم متخصص نرفتم اگه مشکلی نیست استفاده کنم واینکه هرچندساعت بخورم تاچندروزممنون؟
عزیزم این موارد در حوزه کاری پزشکتان است