سلام خانوم دکترودوستان من۱۷روزهستش سزشدم قسمت بالای بخیه هام خیلی سفت شده ویه کوچولوهم سمت راست احساس سوزش دارم....بخیه هامم بعد۱۰روزکشیدم که خیلی جوش خورده بودودکترم به زورکشید....این سفتی مشکلی محسوب میشه یاطبیعیه؟رفع میشه؟...آنتی بیوتیک هم مصرف کرده بودم... والان آناهیل میخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



945
1402/07/29



