سلام نه میگن تو دوران شیردهی تشخیص درست نیست ولی اگه نگرانی حالا برو
فک کنم میشه ولی باید یه نصف روز شیر نداده باشی، اگر میتونی صبر کن ۶ ماهش که شد غذا کمکی شروع کردی برو
سونو گرافی میشه انجام داد
سلام مامان جان
اگرچه تشخیص سخت تر است و ممکن است گاهی خطا داشته باشد اما درهر حال هم معاینه هم سونوگرافی قابل انجام است اگر مورد مشکوکی وجود دارد پیگیری کنید