سلام به خانم دکتر و دوستان اومایی
من کلا سابقه ی نامنظمی دارم
و شیر خودمم به دخترم میدم
۳ ماه بعد از زایمانم پریود شدم و دفعه ی دوم بعد از ۵۳ روز دوباره پریود شدم. ماه پیش رفتم دکتر بهم گفت اگه دورت عقب افتاد ۱۰ روز صبر کن اگه پریود نشدی قرص های ۱۰ عددی دوفامد بخور تا پریود شی
الان ۴۶ روز میگذره از آخرین پریودیم
و از دیشب قرص خوردم از دیروز خیلی اذیتم. امروز صبح هم کمردرد و دلدرد داشتم. علائم پریودی بود. سوالم اینجاست با این توصیف حتما بعد از ۱۰ تا قرص پریود میشم یا ممکنه زودتر بشم؟
جلوگیریمم طبیعیه
الان به نظرتون چیکار کنم؟ کسی بوده زودتر از اتمام قرص ها پریود بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



293
1402/07/28




