سلام
من دخترم واکسن ۱۸ ماهگی براش زدم الان تب کرده میخواستم بدونم شیاف رو در چه صورتی باید براش استفاده کنم از چند درجه تبش بالا رفت باید شیاف بزنم و اینکه چه مقدار باید براش بزنم ،وزن دخترم ۱۲ کیلو ۵۰۰ هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



316
1402/07/27


