سلام من باردارم و چهار هفته هستم ولی از قبل بارداریم بیرون روی دارم تو آزمایش خون نشون داده که میکروب معده دارم میتونه علتش میکروب معده باشه و اینکه شکم درد و اسهال تو این دوران ضرری نداره ؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



204
1402/07/27



