سلام خانم دکتر من۲قلو باردارم والان۳۶هفته ویک روز هستم این هفته دکتر بودم فشارم رو گرفت ۱۴بود وبه خاطر ورم دست وپا وصورت آزمایش برام نوشت وگفت اگ دفع پروتئیین داشته باشی برام ختم بارداری رو اعلام میکنه
لطف میکنید جواب آزمایش رو بررسی کنید واینک چیکار باید انجام بدم تا فشارم نرمال باشه
پرسش (1402/07/27):
آزمایش دفع پروتئیین و قند درهفته۳۶
407
26
1402/07/27
سوال کننده
0
1402/07/27
سوال کننده

0
1402/07/27
سوال کننده

0
1402/07/27
سوال کننده

0
1402/07/27
فاطمه سادات عقیل زاده
سلام گلم منم مشکل پروتیئن دارم ولی این پروتیئن ندیده تو ادرارت نیست نگران نباش
0
1402/07/27
فاطمه سادات عقیل زاده
برای پایین اومدن فشار ولی نمیدونم باید چیکار کرد ؟؟
0
1402/07/27
اسما _
قندت ک خوبه
0
1402/07/27
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/07/27
سوال کننده
همه چی رو برام قدغن کرده دکترم گفته چیزای شیرین و نمک اصلا نباید استفاده کنی
الان ک باید وزن گیری باشه همه چی ممنوع شدم میترسم وزنشون بالا نیاد
الان ک باید وزن گیری باشه همه چی ممنوع شدم میترسم وزنشون بالا نیاد
0
1402/07/27
آیناز ❤
سلام عزیزم نگران نباش اصلا دفع پروتئین نداری قندت هم نرماله
من برای فشارم دکتر بهم قرص داده میخورم
من برای فشارم دکتر بهم قرص داده میخورم
0
1402/07/27
اسما _
عشقم قند بالای ۹۵ مشکل داره شما ک ۸۶ هست و عالیه
0
1402/07/28
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خدا را شکر در آزمایش شما مشکلی وجود نداشته و دفع پروتئین در ادرار ندارید باید فشار خون را در فواصل منظم کنترل کرده و تحت نظر باشید تا در رابطه با روال درمانی و زمان زایمان تصمیم گیری شود روزانه فشار خون کنترل گردد
خدا را شکر در آزمایش شما مشکلی وجود نداشته و دفع پروتئین در ادرار ندارید باید فشار خون را در فواصل منظم کنترل کرده و تحت نظر باشید تا در رابطه با روال درمانی و زمان زایمان تصمیم گیری شود روزانه فشار خون کنترل گردد
0
1402/07/28
سوال کننده
بمن چیزی نداد فقط گفت چیزایی ک قند داشته باشه ونمک اصلا استفاده نکن
0
1402/07/28
سوال کننده
باز هیچی نمیتونم بخورم
0
1402/07/28
سوال کننده
خانم دکتر امروز فشارم رو گرفتم ۱۲ بود
دکترم قند و نمک وقدغن کرده
لطف میکنید بهم بگین چه مواد غذایی میتونم استفاده کنم ک وزن دهی برای جنین باشه وهم فشارم رو بالا نبره
دکترم قند و نمک وقدغن کرده
لطف میکنید بهم بگین چه مواد غذایی میتونم استفاده کنم ک وزن دهی برای جنین باشه وهم فشارم رو بالا نبره
0
1402/07/28
آیناز ❤
یکی دو هفته رعایت کنی دیگه چیزی نمونده انشالله بسلامت زایمان کنی عزیزم
0
1402/07/28
پزشک اوما
مامان گل 12 روی چند؟
برای این هدف از تیم اومادایت میتوانید کمک بگیرید ولی مجموعا غذاهای چرب نخورید غذاها شور و خوش نمک نباشند، فست فودها را استفاده نکنید ، انواع گوشت های کبابی ، آجیل خام گزینه های خوبی هستند
برای این هدف از تیم اومادایت میتوانید کمک بگیرید ولی مجموعا غذاهای چرب نخورید غذاها شور و خوش نمک نباشند، فست فودها را استفاده نکنید ، انواع گوشت های کبابی ، آجیل خام گزینه های خوبی هستند
0
1402/07/29
سوال کننده
۱۲روی۸بود
0
1402/07/29
سوال کننده
خانم دکتر دکترم گفت بادمجان کدو رو آبپز کنم بخورم برا وزن دهی گفت خوبه
این به جنین وزن میده؟
این به جنین وزن میده؟
0
1402/07/29
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم
الان وزن جنینهات چقدره؟
الان وزن جنینهات چقدره؟
0
1402/07/29
سوال کننده
سلام عزیزم
توی ۳۳ هفته رفتم سونو ۲۳۰۰ دخترم بود ۲۶۰۰ پسرم بود
توی ۳۳ هفته رفتم سونو ۲۳۰۰ دخترم بود ۲۶۰۰ پسرم بود
0
1402/07/29
پزشک اوما
بله ، سبزیجات، گوشت ها همگی مناسب هستند قارچ کبابی هم بخورید
1
1402/07/29
سوال کننده
ممنون خانم دکتر❤️❤️❤️❤️❤️
0
1402/07/30
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💓🌱💓💓🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




