سلام خانم دکتر خسته نباشید دختر من ۵۱ روزشه واز دیروز دستشویی بزرگ نرفته و جیش و باد دل داشته شیر خودمو میخوره فقط شب خوابیدنی ۶۰ تا شیر خشک میخوره و هم کولیک داره هم رفلاکس که دکترش شربت دایمتیمکسهر ۸ ساعت و شربت فاموتیدین صبح هاقبل شیر یه سی سی شبم قبل خواب قبل شیر نیم سی سی همینارو مصرف میکنه باد دلم زیاد داره تو خوابم خیلی ناله میکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



313
1402/07/27



