سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم من هفته ۶ بارداری هستم شنبه هم سنو رفتم ساک بارداری تشکیل شده بود این مدت خوب بود هیچ لک اینا نداشتم دکتر بهم انوکسا داد ۱۴ تا شیاف و اسپرین ولی امروز ساعت یک نیم رفتم دستشویی دستمال کشیدم خون دیدم الان دارم استراحت میکنم فعلا چیزی نیومده ایا اسپرین و انوکسا مصرف کنم یا صبر کنم ببین بازم خون مباد یا نه خیلی نگران شدم سابقه سقط هم دارم و یه سوال دیگه کسایی که امپول انوکسا زدن خودشون میزنن یا بیرون من ۴ تاشون رفتم بیرون زدم ولی چون خونمون ۳ طبقه اس بدون پله میگم خودم بزنم و اینکه چه طور دور نافم بزنم مستقیم ؟؟اسیب نمیزنه
0
1402/07/27
سوال کننده
دوستان وقتی رفتم دستشویی یه لحظه حس کردم دستمال با فشار کشیدم ایا امکان داره به خاطر اون باشه یا نه 😔😔و این هم بگم از ظهر تا الان به شدتت نفخ دارم نمیدونم چرا
1
1402/07/27
مهسا 26
استراحت کن اگر بازم خون دیدی برو سونو بده شاید هماتوم باشه
0
1402/07/27
سوال کننده
اره از ظهر دیگه دارم استراحت میکنم فقط واسه دستشویی بلند میشم شنبه که سنو دادم به دکتر گفتم هماتوم دارم یا نه گفت نه خداروشکر تمیزه هیچ چیزی به عنوان هماتوم نیست
0
1402/07/27
سوال کننده
هفته اینده باید برم برای سنو قلب
0
1402/07/27
مهسا 26
هماتوم ممکنه دیروز نباشه امروز باشه
شایدم هماتوم نباشه به هرحال استراحت کن بازم خون دیدی برو زایشگاه
شایدم هماتوم نباشه به هرحال استراحت کن بازم خون دیدی برو زایشگاه
0
1402/07/27
سوال کننده
خدا کنه همون یه قطره باشه دیگه تحمل ندارم 😔
حالا موندم داروهارو مصرف کنم یا نه
حالا موندم داروهارو مصرف کنم یا نه
0
1402/07/27
مهسا 26
اره بابا چرا مصرف نکنی؟
0
1402/07/27
سوال کننده
اخه اسپرین باعث رقیق شدن خون میشه
1
1402/07/27
مهسا 26
اسپرین رو نخور تا وقتی ک قطع شد و دیگ نیومد
ولی شیاف رو بزار
ولی شیاف رو بزار
0
1402/07/27
مامان معجزه خدا
سلام عزیزم
لکه بینی در اوائل بارداری چیزیه که خیلیها تجربش میکنن و بچشون هم تا آخر سالم میمون
برای امپول زدن هم
برای اینکه خیالت راحت باشه
از این درمانگاه های کوچیک یه نیروی تزریقاتی میتونید بیارید منزل
یکمی بیشتر پول میگیرن ولی کارتو در منزل انجام میدن
توکل بر خدا ان شاء الله چیزی نیست💚
لکه بینی در اوائل بارداری چیزیه که خیلیها تجربش میکنن و بچشون هم تا آخر سالم میمون
برای امپول زدن هم
برای اینکه خیالت راحت باشه
از این درمانگاه های کوچیک یه نیروی تزریقاتی میتونید بیارید منزل
یکمی بیشتر پول میگیرن ولی کارتو در منزل انجام میدن
توکل بر خدا ان شاء الله چیزی نیست💚
0
1402/07/27
سوال کننده
اره امروز نمیخورم ببینم چه جور میشه
0
1402/07/27
سوال کننده
سلام فدات من چون یه بار سقط داشتم از اول بارداری لک بینی داشتم برای اون میترسم
خودم تزریقات رفتم الان واسه این میترسم 😁گفتم ببینم دوستانی که خودشون زدن چه جوری بوده میترسم سوزن فرو کنم جای بدی
خودم تزریقات رفتم الان واسه این میترسم 😁گفتم ببینم دوستانی که خودشون زدن چه جوری بوده میترسم سوزن فرو کنم جای بدی
0
1402/07/27
maman fandogh 🌹🍃
عزیزم حتما داروهاتو مصرف کن
من۲ هفته پیش لک دیدم دیگه ندیدم
هر شب دارم یه آمپول میزینم ی شیاف استفاده میکنم
دکتر گفت کار از محکم کاری عیب نمیکنه باید استفاده بکنی
من۲ هفته پیش لک دیدم دیگه ندیدم
هر شب دارم یه آمپول میزینم ی شیاف استفاده میکنم
دکتر گفت کار از محکم کاری عیب نمیکنه باید استفاده بکنی
0
1402/07/27
مسیح ...
دوست عزیز من از ده روز بعد از بارداریم لک قهوایی داشتم دکترم برام آسپرین و آمپول نوشت بدون اینکه بدونه من انعقاد خون دارم یا نه ولی چون دوبار سقط داشتم و دکترمم پریناتالوژیست هست برام آسپرین و آمپول نوشت بهم گفت اگه به خونریزی افتاد دیگه نزدن آمپولو، راستش ترسیدم و آمپولو نخریدم من سال قبلش برای سقط آزمايش داده بودم انعقاد خون نداشتم خودمون تشخیص دادیم که فقط آسپرین بخورم دقیقا فردای سونو قلب، تو خیابون تا از ماشین پیاده پیاده شدم یهو یه چیزی ازم شره کرد ریخت به خونریزی افتادم
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
سلام عزیزم
امپول رو هر روز من خودم میزنم
شما هم باید بوقتش آمپولو بزنی
بنظرم باید دکترت تصمیم بگیره ک چی مصرف کنی یا قطع کنی
زنگ بزن ب دکترت ازش بپرس اگه شرایط رفتنشو نداری
امپول رو هر روز من خودم میزنم
شما هم باید بوقتش آمپولو بزنی
بنظرم باید دکترت تصمیم بگیره ک چی مصرف کنی یا قطع کنی
زنگ بزن ب دکترت ازش بپرس اگه شرایط رفتنشو نداری
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
تو جعبه آمپوله طرز استفاده رو نوشته
منم دور نافم میزنم خدا رو شکر آسیبی هم نرسونده
منم دور نافم میزنم خدا رو شکر آسیبی هم نرسونده
0
1402/07/27
مسیح ...
خیلی ترسیدم سریع برگشتیم خونه تا خونه پاهاموذگذاشته بودم روی داشبورد ماشین وقتی رسیدم خونه رفتم دستشویی یهو یه چیزی ازم افتاد قلمبه بود هیچ دردی ام نداتم، خلاصه نگم که چقدر زجه زدم گریه کردم به دکترم زنگ زدم گفت چون درد نداشتی جای امید هست فردا بیا ببینمت، ولی دلم طاقت نیاورد شبش شوهرم منو برد یه بیمارستان سونو کردن جنین سر جاش بود شکر خدا
1
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
منم هر از گاهی چنروز یبار لکه خیلی کوچولو دارم
اونم روزایی ک زیاد سرپا باشم اتفاق میوفته
رفتم سونو خدا رو شکر چیز نگران کننده ای نبود
اونم روزایی ک زیاد سرپا باشم اتفاق میوفته
رفتم سونو خدا رو شکر چیز نگران کننده ای نبود
0
1402/07/27
مسیح ...
آها اینجاش نگفتم که از همون اولین سونو دکترم بهم گفت یه ساک بارداری خالی یا هماتوم ناحیه اکولوسنت دیده میشه خلاصه فرداش رفتم دکتر تعداد شیافمو زیاد کرد روزی 3 تا کرد و قرص دوفاستون برام نوشت خونریزیم فقط تا زمانی بود که اون لخته دفع شد بعدش خونریزی نداشتم و فقط لک قهوایی داشتم تا قبل سونو NT که همین چند روز پیش بود
0
1402/07/27
سوال کننده
ممنون فدات به نظرت اسپرین بخورم ؟؟یکم دو به شکم
0
1402/07/27
سوال کننده
شک
0
1402/07/27
مسیح ...
سونو کم دادم همه چیم خوب بود دکتر بهم گفته بود آسپرین نخورم همون روی که رفته بودم بعد خونریزی پیشش گفتم چرا گفت باعث خونریزیت میشه تا بعدا
0
1402/07/27
مسیح ...
حالا برای شنبه دوباره وقت دارم که برم پیشش ببینم میخواد برام آسپرین تجویز کنه یا نه
1
1402/07/27
سوال کننده
خداروشکر عزیزم من سقط داشتم بعد از سقطم ازمایش دادم گفت یک درصد غلظت خون داری بعد اسپرین مصرف کردم خوب شد دیگه سر این بارداری دکتر بهم اسپرین و شیاف انوکسا داد
0
1402/07/27
سوال کننده
اخه هرچی زنگ میزنم نیستن امروز پنجشنبه اس میشه عکس بفرستی که نخوه گرفتن امپول چه جوری بود چه جوری زدی به خاطر پله ها دیگه نمیخوام برم بیرون
0
1402/07/27
سوال کننده
عه توجه نکردم
0
1402/07/27
سوال کننده
اره منم این چند روز زیا د کار کردم سرپا بودم
0
1402/07/27
سوال کننده
احتمالا اون خونریزی همون هماتومت بوده که دفع شده
0
1402/07/27
مسیح ...
ولی دکتر من گفت انعقاد خون که آزمایش داده بودم تخصص نیست دکتر با دکتر فرق داره دکتری که قبلا رفته بودم دکتر دستجردی بود همون که وزیر بود زمان احمدی نژاد خیلی ام حاذقِ ولی دکتر خودم که پرتانالوژیست هست گفت دوباره باید آزمایش بدی منم هنوز آزمایش ندادم تا دوباره برام بنویسه
0
1402/07/27
سوال کننده
اره من ۶ روز قبل از موعدم لک قهو ای داشتم که بی بی چکم مثبت شد رفتم پیش دکتر اسپرین داد گفت فعلا لک داری نخور هروقت قطع شد مصرف کن دیگه لک قطع شد مصرف کردم الان ظهر اون خون دیدم ترسیدم نخوردمش ولی خداروشکر همون یه قطره بود فعلا چیزی ندارم
0
1402/07/27
مسیح ...
ببین دوستم من دو ماه استراحت مطلق بودم حتی الان بخدا 3 بار از خونه رفتم بیرون اونم فقط دکتر رفتم اصلا تکون نخور 7 کیلو وزن اضافه کردم
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
نگا کنی هس تو توضیحات برگه داخل جعبه
منم از روی اون زدم
اولش فک میکردم سخته ولی راحت بود
منم از روی اون زدم
اولش فک میکردم سخته ولی راحت بود
0
1402/07/27
سوال کننده
خداروشکر که هم خودت هم بچه ات سالمی کاش منم زود تیکر بارداریم بره بالا از استرس اینا راحت بشم
1
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
استراحتتو بیشتر کن
من حتی ظرف هم نمیشورم
من حتی ظرف هم نمیشورم
1
1402/07/27
سوال کننده
مقصر خودمم باید از این به بعد رعایت کنم
0
1402/07/27
سوال کننده
بچه ها جالبش اینجاس شنبه رفتم سنو ساک دوقلو بودن 🥲🥲
0
1402/07/27
سوال کننده
برای این میترسم خدای نکرده اتفاقی نیفته
0
1402/07/27
مسیح ...
ریسکش خیلی بالاست من نمیتونم بهت چیزی توصیه کنم چون خدایی نکرده ممکنه عواقب داشته باشه ، چند روز بود که آسپرین مصرف میکردی
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
😍😍عزیزمم 😍خیلی مبارکه😍
0
1402/07/27
سوال کننده
من خودم اروم قرار ندارم هی پا میشم لعنت بهم بیچاره شوهرم خودش کاراو میکنه ولی وسواس من کار دستم میده
0
1402/07/27
مسیح ...
به سلامتی عزیزم، ببین تو هردو ساک جنین بود؟
0
1402/07/27
سوال کننده
والا هفته بیشتر میشه شاید ۸ روزی
1
1402/07/27
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
پس حتما باید با مشورت دکترت داروهاتو مصرف کنی
اصلا سر خود دارویی استفاده نکن
اصلا سر خود دارویی استفاده نکن
0
1402/07/27
مسیح ...
ول کن کار خونه همیشه هست هیچ اتفاقی نمیافته من که مثل گوشت قربونی شدم همش دراز کشیدم، شوهر منم طفلی میاد خونه ظرف، غذا، لباس تمیزکاری همه چی با اونِ
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
ولش کن چ وسواسی
منم مث تو بودم ولی دیگه کاری انجام نمیدم ک بعدا پشیمون بشم از کارم
منم مث تو بودم ولی دیگه کاری انجام نمیدم ک بعدا پشیمون بشم از کارم
0
1402/07/27
سوال کننده
زود رفتم سنو واژینال شدم چون بتام روز موعد۲۲۱ بود دکتر گفت برای داخل رحمی و خارج رحمی برو سنو تا بهم دارو بدم رفتم اونجا واژینال شدم سن بارداری ۴ هفته و ۶ روز زد فعلا فقط ساک بود دکتر گفت همه چیز خوبه خداروشکر اطراف ساک ها هم تمیزه
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
یه چنماه دندون رو جیگر بزار
عادت میکنی
عادت میکنی
0
1402/07/27
مسیح ...
منم بعد دوهفته اینجوری شدم
0
1402/07/27
سوال کننده
بدبختی امروز نیستش تا شنبه حالا میگم امروز اسپرین نخورم ببینم بازم لک دارم یا نه ولی واسه امپول نمیدونم چبکارکنم🤣
0
1402/07/27
سوال کننده
اره دیگه توبه از الان دیگه نه کار نه چیزی ممنوع
0
1402/07/27
مسیح ...
از یه دکتر دیگه بپرس شماره نداره بهش زنگ بزنی؟
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
دکتر اوما میان جواب میدن
1
1402/07/27
سوال کننده
اره به خدا دیگه هی خودمونم هستیم همه مهمونی هارو هم کنسل کردیم شوهرم کارارو میکنم ولی بازم طاقت ندارم
0
1402/07/27
مسیح ...
تو نوبت دات آی آر سرچ کن دکتر پرتانالوژیست هست که آنلاین ویزیت کنه، تهرانی؟
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
ما هم همه کارا با شوهرمه
0
1402/07/27
سوال کننده
نه والا شماره هیچ دکتری ندارم
0
1402/07/27
سوال کننده
نه ایلامم
0
1402/07/27
سوال کننده
اره تخصصی هم زدم گفتم بیان یه نظری بدن
0
1402/07/27
سوال کننده
شما امپول سر ساعت هرروز میزنین مشکلی نیست یکساعت اینور اونور بشه
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
میخوای عکس تاپیکتو ب پشتیبانی بفرس سریعتر جواب بدن
0
1402/07/27
مسیح ...
خوب تو سایت نوبت دات آی آر سرچ کن چون ویزیتش آنلاین هست فرقی نداره کجای ایران باشی
0
1402/07/27
سوال کننده
چه جوری بلد نیستم
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
من هر روز سر ساعت مشخص میزنم
0
1402/07/27
سوال کننده
دستت درد نکنه عزیزم الان این کار میکنم
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
اولین تاپیک تو فعالا هس
0
1402/07/27
سوال کننده
دیروز خواهرم اینجا بود دو ساعت زودتر برام زد چون میخواست بره ولی هرروز ساعت ۷ میزنم
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
عنوان سوالتو بفرس زودتر جواب میدن
1
1402/07/27
سوال کننده
بزار برم امتحان کنم
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
منم هر روز صبا ساعت ۱۰ میزنم
0
1402/07/27
سوال کننده
ببین نگاه کن درست فرستادمش
0
1402/07/27
سوال کننده
بچه ها راستی تو سنو که دادم یه کیست تو تخمدان چپ بود ۲۴ میلی اون میتونه باعث خونریزی و لک بشه؟
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
آره دیدم درسته
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
کیست چی بود؟
0
1402/07/27
سوال کننده
صب کن عکس سنو بفرستم
0
1402/07/27
سوال کننده

0
1402/07/27
سوال کننده

0
1402/07/27
سوال کننده
این تاریخ که زده دقیقا طبق اولین روز اخرین پریودم بود ولی من خودم میدونم کی اقدام کردم اگه طبق اقدامم حساب کنم الانن باید ۴ هفته تموم شده باشه
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
ن عزیزم تا اونجایی ک من میدونم این کیستا اصلا ضرری ندارن و معمولا تا سه ماهه دوم از بین میرن
واسه منم تو سونو نوشته بود
واسه منم تو سونو نوشته بود
0
1402/07/27
سوال کننده
عه خداروشکر این نباشه هم یک هیچ خوبه به نفعمه🤣
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
منظورم نگران کننده نیس
0
1402/07/27
سوال کننده
پناه برخدا
عزیزم شما هفته چند رفتی برای سنو قلب
عزیزم شما هفته چند رفتی برای سنو قلب
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
طبق پریودی ۷ هفته و دو روز بود فک کنم رفتم
0
1402/07/27
سوال کننده
من طبق پریودم هفته اینده میشه ۷ هفته ولی طبق حساب خودم دو هفته اختلاف داره من دکتر امپول هارو که داد برای دو هفته داد گفت تزریق کردی برو سنو قلب
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
منم تاریخ پریودیم با سونو یه هفته و ۴ روز اختلاف داشت
1
1402/07/27
سوال کننده
خداروشکر که صدای قلبشو شنیدی بازم خیالت راحته
1
1402/07/27
سوال کننده
مواظب خودت باش
0
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
مرسی عزیزم❤️
صداشو واسم نذاشت
صداشو واسم نذاشت
1
1402/07/27
❤🌼NaSiM🌼❤ .
ممنون❤️
0
1402/07/27
سوال کننده
چرا ازش میخواستی بزاره
0
1402/07/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
شیاف هرچند ساعت استفاده میکنید ؟
شیاف هرچند ساعت استفاده میکنید ؟
0
1402/07/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر شبی یه دونه
0
1402/07/27
سوال کننده
خانم دکتر این چند وقت خوب بودم هیچ لکی نداشتم فقط ظهر در حد یه قطره داشتم بعد دیگه اومدم استراحتم مطلق کردم خداروشکر فعلا چیزی ندارم هفته اینده باید برم برای سنو قلب
0
1402/07/27
پزشک اوما
خداروشکر نازنینم دیگر کار نکنید چون گفته بودید اواخر خیلی فعالیت داشتید استراحت مطلق داشته باشید
نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود
دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید
از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید و اگر تکرار شد اطلاع دهید
نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود
دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید
از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید و اگر تکرار شد اطلاع دهید
0
1402/07/28
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر بله یکم فعالیت داشتم
نه خداروشکر به غیز ار کار کردن کاری دیگه انجام نمیدم
خداروشکر فعلا یبوست ندارم فقط امروز خیلی اطراف ناف و معده ام درد میکنه با وجود اینکه چیزی نخوردم خیلی نفخ دارم
خانم دکتر در مورد مصرف قرص اسپرین و امپول انوکسا هم میگین که ایا به مصرفم ادامه بدم ؟؟
نه خداروشکر به غیز ار کار کردن کاری دیگه انجام نمیدم
خداروشکر فعلا یبوست ندارم فقط امروز خیلی اطراف ناف و معده ام درد میکنه با وجود اینکه چیزی نخوردم خیلی نفخ دارم
خانم دکتر در مورد مصرف قرص اسپرین و امپول انوکسا هم میگین که ایا به مصرفم ادامه بدم ؟؟
0
1402/07/28
سوال کننده
خانم دکتر طبق عکس سنوگرافی اندازه ساک ها طبق هفته ام خوبه
0
1402/07/28
پزشک اوما
اگر دیگر لکه بینی ندارید بله ادامه دهید
نتیجه سونوگرافی هم خوب است
نتیجه سونوگرافی هم خوب است
1
1402/07/28
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر خداروشکر از دیروز استراحت مطلق کردم دیگه فعلا ندارم فقط گاهی تخمدان ها درد میگیره
0
1402/07/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من و خداروشکر بنابراین همین روال را ادامه دهید مایعات هم زیاد بخورید مبادا دچار عفونت ادراری شوید ادرار را نگه ندارید
1
1402/07/28
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر خیلی لطف کردین چشم حتما 🥰🥰یه دنیا ممنون
1
1402/07/28
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💟💟💟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



560

