سلام خانوم دکتر بعد از دوسال تازه متوجه مشکل ناباروری خودم شدم.شوهرم واریکوسل گیرید 3 داره تو بیضه سمت چپ آزمایش اسمشم تحرکش خیلی خیلی کمه.دکتر گفت با این وجود یه بار iui انجام بدم اگه نگرفت شوهرم باید عمل بشه.
خانم دکتر سوال من از شما اینه که من از روز 5 پریودم تا روز 9 روزی دوتا لتروزل خوردم دیروز روز 11 سونو گرافی کردم یه فولیکول 17 تخمدان سمت راستم داشت که گفت باید دوتا امپول hmg هم استفاده کنم شنبه که میشه روز 14 دوباره برم سونو که روز iui رو بهم بگن.خانم دکتر به نظر شما برای iui زمان رو دارم از دست نمیدم مگه روز 14 خود تخمکگذاری نیست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



599
1402/07/27



