Ooma
پرسش (1402/07/27):

اسهال و شکم درد

سلام و عرض ادب من دیروز متوجه شدم که باردارم و حدود چهار هفته هستم ، ولی الان چند وقته (بیشتر از یک ماه ) که بیرون روی و گاهی اوقات شکم درد دارم ،میخواستم بدونم این بیرون روی تو این دوران برام ضررری نداره ؟
البته آزمایش دادم و میکروب معده دارم می‌تونه بیرون روی به اون ربط داشته باشه ؟؟؟ و تا سونوگرافی اول اگه تو این شرایط باشم تا بعدش دارو بگیرم مشکلی پیش نمیاد برا بچه ؟؟

دکتر میشه لطفا جواب بدید ؟؟؟؟
سلام به روی ماهتون مامان جان
آزمایش را ارسال کنید تا ببینم
سلام چشم
اسهال و شکم درد
اسهال و شکم درد
چشم هاتون بی بلا جانم 💟
به متخصص گوارش فردا مراجعه کنید درمان آغاز گردد نباید تا این حد به تاخیر مینداختید بله اسهال در بارداری خطرناک است
با عدم درمان ممکن است عفونت بسیار جدی شده و روند درمان سخت تر شود
دکتر جان فعلا سونوگرافی اولیه که مربوط به قلب جنین هنوز انجام ندادم به اون خاطر الان دارو استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد ؟!!!
ارتباطی ندارد بگویید باردار هستید داروی ایمن داده شود
اسهال و شکم درد
دکتر جان جواب این آزمایش مثبت دیگه ؟؟
یعنی باردارم درسته ؟؟؟
بله جانم باردار هستید
ممنون دکتر جان مرسی
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.