سلام پزشک عزیزو دوستان اوما
من اوایل شیردهی با زخم سینه درگیر بودم،
که از کره محلی و کرم های موجود در بازار استفاده کردم
چندروز هم با رابط سینه شیردادم
خداروشکر بهتر شد.
بعد ازون هربار شیر میدم، یک تیکه کوچیک نایلون فریزر روینوک سینه میگذاشتم که پوستش خشک نشه
دیروز به بهداشت مراجعه کردم، بهم گفتن دیگه نایلون نگذار،
که پوست نوک سینه به مرور ضخیم بشه،
وگرنه اینجوری همیشه مرطوب میمونه و محل رشد باکتریه
از وقتی نایلون رو برداشتم نوک سینه دوباره بشدت خشک و پوست پوست شده و زخم سرباز کرده.
خواستم بپرسم آیا حرفشون درست بوده؟ نایلون گذاشتن کار اشتباهیه؟
حتی اگر هرروز نایلون جدید بگذارم و کاملا تمیز باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



322
1402/07/27






