سلام خانم دکتر عزیز،وقتتون بخیر
من دوتا سوال داشتم
اول اینکه فرایند زایمان که در بعضیا مثل خود من،باعث کمتر شدن دردهای پریودی میشه؛می خواستم بدونم از نظر علمی چه اتفاقی توی بدن میفته که اینجوری میشه؟ینی آستانه ی درد بالا میره یا واقعا دردها کمتر میشن؟
سوال دوم هم اینکه چه چیزایی توی درد های هر سیکل موثر هستن؟من بعد زایمان،خداروشکر یکم کمتر شده بودن دردام.الان چند ساله .ولی این ماه خیلی درد دارم!تغذیه می تونه موثر باشه؟ینی خوردن سردی یا گرمیجات کمتر و بیشتر؟یا فعالیت های بدنی یا چی؟؟
ممنون میشم جواب بدین💖
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



365
1402/07/27





