قرص اورژانسی سریع تهیه کن بخور
تو شیردهی اشکال نداره،به خاطر دخترم؟؟؟
بله من ۴ روز بعد از تخمک گذاری رابطه داشتم
بهت تبریک بگیم😅😅😅
قرص پیدا کن بخور عزیزم
اوووو،شاید چون شیر میدی باردار نشی،منم ۷_۸ماه یه روز درمیون قرص می خوردم شیر هم میدادم.اتفاقی نیفتاد🤢🤭
اگه با یه نزدیکی قبلا باردار شدی باید بترسی🤭
توروخدا با بدن خودتون چکار میکنید😐
یه روز درمیون قرص اورژانسی اخه😐😐
قرص اورژانسی در طول سال نهایت دوبار مجازی بخوری
عوارض خیلی زیادی داره
اول از همه ضخامت دیواره رحم که اگر زیاد بشه کار به کورتاژمیکشه
هرباری که این قرص و میخورید بدن خودشو اماده میکنه برا شروع سیکل ولی دوباره میخورین و جلوشو میگیرید
همین باعث میشه دیواره رحم نتونه ریزش،کنه و تبدیل به ضخامت بشه
ضخامت هرچقد زیادتر باشه ریسک سرطان و بالاتر میبره
لطفا دیگه اینکارو نکن
نه ترو خدا 😐😐 تبریک چرا😭😭😭
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💜
احتمال وقوع بارداری کم است اما میتوانید قرص اورژانسی جهت اطمینان استفاده کنید اما شما که رابطه دارید روش جلوگیری مناسب انتخاب کنید نباید مکررا اورژانسی مصرف کنید ، اگر اورژانسی استفاده شد و با گذشت حداقل 14 روز خونربزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود
دکتر جان قرص تنیس ۱/۵ خوردم فقط نگران عوارضش برا بچه هستم , عوارضش برا بچه بده ؟؟