چند روز دارم کیوی میخورم ازخوردن کیوی میشه
سلام بله عزیزم کیوی ملین قویه باعث دلپیچه و اسهال میشه یکم عرق نعنا با نبات بخور مصرف کیوی روهم محدود کن
آره ممکنه بخاطر اونم باشه ولی طول سرویکستم چک کن با سونوی واژینال، خدای نکرده خیلی پایین نیومده باشه
باید6آبان برم،برای آنومالی
سلام دکترت بهت شیاف نداده بود؟ دکتر من گفته بود هروقت دلپیچه داشتی شیاف بذار چند روز تا دلپیچه برطرف بشه
کیوی باعث دلپیچه و بیرون روی میشه
ایشالا که عزیزم بابت طول سرویکست نباشه ، ولی ۳۲واسه هفته شما بهتره محتاط تر باشی.چون امکان پایین اومدنش بازم هست.حتما سونوی واژینالو دراسرع وقت انجام بده
سلام به روی قشنگتون مامان گل
بله چون کیوی ملین است میتواند علت باشد، قطع کنید اصلا نخورید اگر رفع نشد شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی استفاده کنید ودسونوگرافی واژینال جهت طول سرویکس فورا انجام دهید 🌱
اگرچه من کلا توصیه میکنم فردا سونوگرافی جهت اطمینان حتما انجام دهید