اگه ابان منظورته نه بخور دیر نشده
ااا فکر کردم یه هفته مونده.اره دیر شده دیگه.باید یه هفته قبلش بخوری
حالا شما بخور شاید نشدی
هنوز پنج روز مونده انشالله که جواب بگیرم
راستی این ماه هم اقدام به بارداری داشتم اگر یک درصد باردار باشم و قرص هم بخورم واس بچه مشکلی پیش نمیاد ؟
نمیدونم اطلاعات ندارم.ولی اگه من بودم و اقدام داشتم قطعا نمیخوردم
سلام نازنینم به روی ماهتون
اگر اقدام داشتید اصلا مجاز نیستید هیچ قرصی خصوصا قرص هورمونی مصرف کنید
خانم دکتر از من امروز بی بی زدم منفی شد پنج روز قبل از موعد درسته جواب یا ن چون میخواستم با توجه به منفی بودن اون قرص بخورم
خیر صحیح نیست آزمایش خون هم الان منفی است جانم چه برسد به بیبی چک باز تاکید میکنم نخورید
سلام خانم دکتر ببخشید یه سوال احساس سوزش درد حین نزدیکی دارم علتش چیه چه کار باید بکنم ممنون میشم کمکم کنید
سوالات غیرمرتبط با تاپیک اولیه را در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم