سلام دکتر جان
من امروز سونو وزن جنین رفتم یه سوال داشتم اینکه طول سرویکسم 37
هجده هفته طول سرویکسم 34بود
الان شده37
این نرمال یا امکان پذیر؟و اینکه برای زایمان طبیعی سخت نمیشه کارم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



588
1402/07/26



