سلام شبتون بخیر. دست کارن زنبور نیش زده الان. براش پماد لیدوکائین زدم و یکم شربت نئوتادین دادم. چکار کنم دیگ؟ از کجا بفهمم خدایی نکرده حساسیت داره یا ن؟ شب اگ خوابید لازمه مراقبش باشم ؟
در کل چکار کنم سوزشش کم شه؟ دائم میگه دستم میسوزه
پرسش (1402/07/26):
زنبور دست پسرمو نیش زده
631
68
1402/07/26
سوال کننده
0
1402/07/26
فاطمه ~
سلام زنبور عسل بود؟یا اون گاوی بزرگا
0
1402/07/26
فاطمه ~
دو هفته پیش پسر منو زنبور عسل نیش زد اون ریز ا هست کندوش تو خونه مادرشوهرم بود
سه جا هم زد سریع روش پیاز مالیدیم زهرش در اومد
سه جا هم زد سریع روش پیاز مالیدیم زهرش در اومد
0
1402/07/26
فاطمه ~
بعدم با پارچه سرد از فریزر قبلا داشتم رو نیش زدم تا باد نکنه
0
1402/07/26
فاطمه ~
درکل تو نت نوشته بود اگر حساسیت داشته باشه استفراغ میکنه و خیلی چیزای دیگه ک یادم نیست
0
1402/07/26
فاطمه ~
سوزش ک طبیعیه
0
1402/07/26
سوال کننده
عسل. منم خونه بابامم کندو دارن لعنتیا
0
1402/07/26
فاطمه ~
تا دو سه ساعت زیر نظر بگیر اگه چیزی نشد یعنی حساسیت نداره
0
1402/07/26
فاطمه ~
منم اخر شب نیشش زد پسرمو تا دو ساعت همینجور بازی کرد و اینا بعد خوابوندم دو سه بارم تبشو گرفتم تب نداشت
0
1402/07/26
فاطمه ~
اها راستی اگر خود عسل طبیعی دارن یکم بمال روش
0
1402/07/26
سوال کننده
خواهرم مکید همون لحظه براش
0
1402/07/26
سوال کننده
همون اول زدم براش
0
1402/07/26
فاطمه ~
منم خواهرشوهرم همون لحظه مکید و رفت پیاز اورد
1
1402/07/26
سوال کننده
دستت درد نکنه جواب دادی عزیزم. دلم گرم شد خیلی میترسیدم
0
1402/07/26
فاطمه ~
نگاه کن جای نیشش راستی اگر دونه دونه قرمز نده یعنی حساسیت نداره اگر شدید و غیر عادیه یه سر ببر اورژانس ولی فک نکنم زنبور عسل طوری باشه اخه طب سنتی میرن تازه زنبور درمانی میکنن زنبور میزارن بدنو نیش بزنه
0
1402/07/26
فاطمه ~
منم اونقدی من گریه کردم پسرم گریه نکرد
0
1402/07/26
سوال کننده
ی نقطه کوچولو مث نیش پشه قرمزه شده و یکم انگشتش ورم داره انگاری
0
1402/07/26
فاطمه ~
حالا من یه چیز بپرسم چرا چند شبی پسرم اصلا خواب شبش خکب نیست قبلا یبار بیدار میشد الا ن هر نیم ساعت کامل میشینه گریه میکنه
1
1402/07/26
فاطمه ~
حالا ببین چقد ورم میکنه دونه ریز عیب نداره
0
1402/07/26
سوال کننده
پسرمم کم گریه کرد الان داره بازی میکنه
0
1402/07/26
سوال کننده
سرد یا گرمش نیست؟
0
1402/07/26
فاطمه ~
نه پتو میندازم بیدار میشه نمیندازم بیدار میشه
0
1402/07/26
فاطمه ~
گشنه ام فک نمیکنم باشه نیم ساعت پیش دوتا موز خورد
0
1402/07/26
فاطمه ~
قبلش هم تخم مرغ خورده بود
0
1402/07/26
فاطمه ~
آبم خورده قبل خواب
0
1402/07/26
سوال کننده
قطره هاشو جدیدا مارکشون رو عوض نکردی؟
0
1402/07/26
فاطمه ~
نه همونان
0
1402/07/26
فاطمه ~
ینی اصلا چند شبه نخوابیدم دارم میمیرم پریودم هستم بدتر
0
1402/07/26
فاطمه ~
همش رو پامه در حال تکون دادن
1
1402/07/26
سوال کننده
من پسرم از ی سنی حرص شیرخوردن داشت دیگ تا صب بیدار میشد فقط شیر میخاست از شیر ک گرفتمش خواب شبش گوش شیطون کر خیلی خوب شد
0
1402/07/26
فاطمه ~
از شیر گرفتمش یک ماهی میشه
0
1402/07/26
فاطمه ~
شبای اول اذیت بودم الان چند شبی بود فقط یبار بیدار میشد خیلی خود بود ولی نمیدونم چرا باز بیدار میشه هی
0
1402/07/26
سوال کننده
نمیدونم والا. ادم ب کار این بچه ها میمونه.
دیگ آخرین چیز میتونه از دندونش باشع اگ کلا تو روز هم بداخلاقی دارع
دیگ آخرین چیز میتونه از دندونش باشع اگ کلا تو روز هم بداخلاقی دارع
0
1402/07/26
فاطمه ~
دندون آسیابش نوک زده یعنی از اونه؟؟؟
0
1402/07/26
فاطمه ~
اخه قبلا کبود بود دیگه نیست یعنی هنوز درد داره؟
0
1402/07/26
سوال کننده
تا قشنگ بزنه بیرون اذیت میشن
0
1402/07/26
فاطمه ~
ای بابا
0
1402/07/26
فاطمه ~
پسرت چطوره وضع عمومیش خوبه مثل همیشه اس؟
0
1402/07/26
سوال کننده
احتمالش هست. من کلا چون بچم نق نقوئه واس دندوناش نفهمیدم ولی دوستم میگفت دندون نیش خیلی اذیت شدع بچش
0
1402/07/26
فاطمه ~
اگر تغییر کرد سر گیجه ایی حالت تهوع چیزی حتما ببرش درمونگاه
1
1402/07/26
سوال کننده
اره در حال شیطنت مث همیشه
0
1402/07/26
سوال کننده
اره نزدیک خونه هست میبرمش حتما ولی فعلا ک خوبه شکر خدا
1
1402/07/26
فاطمه ~
خوبه پس
0
1402/07/26
H A D I S E ❄️
پسر منو رو کتفش زد فرداش دیدیم متورم شد و خارش گرفت و قرمز شد.رفتیم دکتر دوتا امپول حساسیت زدن و شربت سیتریزن دادن.۹ سالشه
0
1402/07/26
سوال کننده
وای چ بد. فعلا ک خوابید و بیقراری نکرد قبل خواب تا فردا ببینم چی میشه
0
1402/07/26
سوال کننده
بهش ۳ سی سی نئوتادین دادم گفتم برای حساسیت خوبه
0
1402/07/26
H A D I S E ❄️
اونم تو مدرسه بود.مدیر احمق ی زنگ نزد بگه بیا بچه تو ببر دکتر ی قند داددست پسرم گف آب کن بزار روش😐😐😐😏
0
1402/07/26
سوال کننده
الهی چقدر اذیت شده بچه
0
1402/07/26
فاطمه ~
چیشد عزیزم پسرت بهتره؟
0
1402/07/26
سوال کننده
اره عزیزم خوبه خدارو شکر بیدار شده داره اذیت میکنه😤
0
1402/07/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
درموارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حال کارن جان خوب است؟
درموارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حال کارن جان خوب است؟
0
1402/07/26
سوال کننده
سلام پزشک مهربون. ساعت نزدیک یک بود و من فک نمیکردم ک تو این ساعات هم سوال اورژانسی پاسخ داده بشه.
متاسفانه امروز هم کف پاشو زنبور نیش زد ک این بار از دفه قبلی ک ب دستش بود خیلی بیشتر گریه کرد
متاسفانه امروز هم کف پاشو زنبور نیش زد ک این بار از دفه قبلی ک ب دستش بود خیلی بیشتر گریه کرد
0
1402/07/26
سوال کننده
دیشب خدا رو شکر علائم خاصی نشون نداد و تا صبح خوب خوابید. برای همون من کارایی ک دیشب برای دستش انجام دادم برای کف پاش هم انجام دادم
اول عسل طبیعی گذاشتم روی نیش و بعد پماد زایلوژل براش زدم.
یکمی هم بهش نئوتادین دادم
الان هم داره میخوابه
اول عسل طبیعی گذاشتم روی نیش و بعد پماد زایلوژل براش زدم.
یکمی هم بهش نئوتادین دادم
الان هم داره میخوابه
0
1402/07/26
پزشک اوما
عزیزدلم هستید تا وقتی بیدار باشم حتما جواب میدهم، کار خوبی کردید این مواقع افتر بایت باریج هم عالی است میتوانید استفاده کنيد
2
1402/07/27
سوال کننده
همینه ک تو قلب تمام اومایی ها جا دارین ❤️❤️❤️
0
1402/07/27
سوال کننده
پیامتون رو متاسفانه دیر دیدم اگ تا فردا همچنان پاش اذیت بود و بیقراری میکرد حتما براش تهیه میکنم. ممنون 🌹
0
1402/07/27
s jh
سرکه بهترین راه درمان نیش زنبوره
1
1402/07/27
پزشک اوما
عزیزدل من هستید ممنونم بابت محبتتون خوش قلب جانم ❤️❤️
فدای سرتون و انشاالله که اصلا بی قراری نکند 💜💜
فدای سرتون و انشاالله که اصلا بی قراری نکند 💜💜
0
1402/07/27
سوال کننده
امشب ی بنده خدایی گفت ابلیمو بزن منم براش زدم یکم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




