سلام عزیزم من پرسیدم گفتن وقتی باز میشه تو یخچال باشه ولی قبل باز شدن نیازی نیست
ممنونم الان دو هفته اس باز نشده داخل کابینت بوده نذاتم یخچال دادم خورده عیبی نداره؟
سلام افتاب جان . اگر زده ۲۵ درجه محیط اتاق کافیه براش .
من بعد کلا تو یخچال بزار داروهاشو
من الان دو ماهه ب بچم پدیا بست میدم ولی اصلا تو یخچال نزاشتم همش جای خنک جلو اسپیلت بوده 🤷♀️
منم اصلا تو یخچال نزاشتم نمیدونستم😶🌫️🫤
من تویخچال میذاشتم بعد از باز شدن
الانم بیبی جویس میدم توی یخچال میذارم
سلام منم پدیابست میدم از دکتر پسرم که فوق تخصص نوزادانه پرسیدم میگفت بعد اینکه باز کردی بذار تو یخچال
اینی ک باز کردی رو بده و از حالا به بعد بذار تو یخچال
سلام به روی ماهتون مامان جان
از زمانی که باز میکنید بله باید داخل یخچال بگذارید 💜