وقت بخیر دکتر جان و خانوما من سرما خودوم ولی از دیشب اسهال شدید گرفتم دلم صدا میده ،دیشب رفتم دکتر فقط دو تا امپول داد و ی سرم ولی همچنان من اسهال دارم چی کار کنم