سلام خانم دکتر دخترم ۳ماه س. دو روز پیش سرماخورد بردمش دکتر
دارو برا سرماخوردگی داد، دکتر ازم پرسید اسهال داره گفتم نه.
ولی از دیروز اسهال گرفته . قبلا شکمش سفت بود هردوسه روز یبار کار میکرد پدی لاکت قطع کردم بش بی بی کر دادم ،
الان بهش پدی لاکت بدن دوباره؟
پرسش (1402/07/25):
اسهال سرماخوردگی نوزاد ۳ماهه
301
42
1402/07/25
سوال کننده
0
1402/07/25
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بده بهش پدی لاکت و
0
1402/07/25
سوال کننده
متاسفانه انداختمش
0
1402/07/25
سوال کننده
صبح میگیرم دوباره
0
1402/07/25
مامان مهدی و مهوا
بی بی کر که اسهال میکنه
0
1402/07/25
مامان مهدی و مهوا
پدی لاکت برا اسهاله بی بی کر مال یبوسته
0
1402/07/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله بب بی کر را قطع کرده و پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید
بله بب بی کر را قطع کرده و پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید
0
1402/07/26
سوال کننده
از دیروز پدی لاکت دادم
0
1402/07/26
سوال کننده
کم شد اسهالش
0
1402/07/26
سوال کننده
ولی قطع نشد
0
1402/07/26
پزشک اوما
ادامه دهید تا قطع گردد اگر نشد رامنوفلور روزی ده قطره بدهید
0
1402/07/26
سوال کننده
بعد از چند روز باید قطع بشه
0
1402/07/27
پزشک اوما
تا وقتی دچار یبوست نشده میتوانید ادامه دهید
0
1402/07/27
سوال کننده
روزی ۱۹قطره بود
0
1402/07/27
سوال کننده
خانم دکتر روزی یبا. رامنو فلور بخوره؟؟
0
1402/07/27
سوال کننده
چقد طول میکشه تا خوب شه
0
1402/07/27
سوال کننده
🥲🥲🥲🥲
0
1402/07/27
سوال کننده
شیر ک میره چند دقیقه بعدش اسهال میشه
0
1402/07/28
پزشک اوما
19 قطره چه چیزی جانم؟!
0
1402/07/28
پزشک اوما
اگر اسهال خوب نشده مراجعه کنید
0
1402/07/29
سوال کننده
سلام
0
1402/07/29
سوال کننده
خاتم دکتر
0
1402/07/29
سوال کننده
خوب نشد اسهال دخترم
0
1402/07/29
سوال کننده
پریشب بردمش دکتر
0
1402/07/29
سوال کننده
رامنوفلور گفت هر ۱۲ ساعت ۷قطره بهش بده
0
1402/07/29
سوال کننده
دادم
0
1402/07/29
سوال کننده
بازم تا شیر میخوره اسهال میکنه
0
1402/07/29
سوال کننده
🥲🥲🥲
1
1402/07/29
پزشک اوما
مامان گل اگر بهتر نشده آزمایش مدفوع انجام دهید و مجددا مراجعه کنید در کنار رامنوفلور، پدی لاکت هم بدهید
0
1402/08/01
سوال کننده
چشم خانم دکتر
0
1402/08/01
سوال کننده
خانم دکتر دو دفعه بردمش دکتر
0
1402/08/01
سوال کننده
یبار گفت بهش رامنو فلور هر ۱۲ساعت ۷قطره
و دایمیتکون هر ۸ ساعت ۵ قطره
و دایمیتکون هر ۸ ساعت ۵ قطره
0
1402/08/01
سوال کننده
یکباره دیگه رفتم بهش شربت سفیکسیم داد هر۱۲ساعت ۲و نیم سی سی
و ی شربت برای کولیک هر ۸ساعت ۱۵قطره
و ی شربت برای کولیک هر ۸ساعت ۱۵قطره
0
1402/08/01
پزشک اوما
چشمتون بی بلا مامان گل ، عزیزم هرکدام کاربرد مجزا دارند، مثلا دایمتیکون برای نفخ هست سفیکسیم برای سرماخوردگی، رامنوفلور برای اسهال اینکه چه درمانی استفاده شود بستگی به شرایط دلبندتان دارد
0
1402/08/02
سوال کننده

0
1402/08/02
سوال کننده
خانم دکتر میشه بی زحمت جواب آزمایش ببینبد
0
1402/08/02
سوال کننده
سلام
0
1402/08/03
پزشک اوما
سلام جانم
قوام دفع خلطی است از نظر حساسیت به پروتئین گاوی چک شود البته که بیماری فعلی هم میتواند علت باشد
قوام دفع خلطی است از نظر حساسیت به پروتئین گاوی چک شود البته که بیماری فعلی هم میتواند علت باشد
0
1402/08/03
سوال کننده
ممنون
0
1402/08/03
سوال کننده
خانم دکتر میتونه بخاطر مصرف سفیکسیم باشه اسهالش
0
1402/08/03
سوال کننده
؟
0
1402/08/03
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم ، بله رامنفلور را بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




