سلام خانم دکتر پسرم 3 سالشه سرماخورده سرفه داره دکتر واسش سوسپانسیون آزیترومایسین روزانه 4 سی سی تجویز کرده از دیروز که مصرف میکنه استفراغ و حالت تهوع داره فکر میکنم از مصرف این دارو هستش میتونم قطعش کنم و به جاش سوسپانسیون سفیکسیم بدم وزنشم 15 کیلو و 300 گرمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



291
1402/07/24


