بچه ها تایپک های قبلیمو که دیدید دوتا تست زدم هاله داشتن دومارک متفاوت آزمایش دادم کمتراز ۵بود امروز ۲۰روز گذشته دوباره گفتم بزار ببینم چرا پریود نشدم یه تست دادم بازم هاله داره چیکارکنم بنظرتون کاذبه؟؟
0
1402/07/24
سوال کننده

0
1402/07/24
رومینا 🌹🌹🌹
خوشگلم برو یه آزمایش خون بده
0
1402/07/24
رومینا 🌹🌹🌹
به نظرم مثبته
0
1402/07/24
سوال کننده
آخه دوباره برم بارقبلی که دادم منفی بود
0
1402/07/24
رومینا 🌹🌹🌹
بعد از چند دقیقه هاله انداخت ؟
0
1402/07/24
سوال کننده
تا ۳۰ثانیه که نگاش کردم یه خط سفید تو منطقه تی افتاد گذاشتمش یه گوشه گفتم دیگه منفیه بعد رفتم بندازم دور دیدم پررنگه
0
1402/07/24
رومینا 🌹🌹🌹
اگه زیر پنج دقیقه هاله بندازه قابل اعتماده. بعد ازون دیگه کاذبه ♥️
0
1402/07/24
مامان نی نی کوچولو 💖💖
انگاری مثبته
0
1402/07/24
سوال کننده
نمیدونم دقیق چقد طول کشید ولی تا یه دقیقه اول که نبود صبرنکردم
0
1402/07/24
مامان نی نی کوچولو 💖💖
عکس برگه بتارو داری بفرس
0
1402/07/24
مامان نی نی کوچولو 💖💖
احتمالابتات الان بالارفته
1
1402/07/24
سوال کننده

0
1402/07/24
مامان نی نی کوچولو 💖💖
رفته بالااحتمالاعزیزم یه ازمایش خون دیگه بده ایشالامثبته
0
1402/07/24
سوال کننده
دوباره برم آزمایش دیگه خسته شدم از تستای الکی
0
1402/07/24
سوال کننده
هی میخوام زعفرون غلیظ بخورم هی میترسم
0
1402/07/24
سوال کننده
کلا عصبی شدم
0
1402/07/24
مامان نی نی کوچولو 💖💖
نه نخور بروازمایش بده
0
1402/07/24
سوال کننده
باشه دوباره هم میرم ببینم خدا چی میخواد
0
1402/07/24
سوال کننده
ممنونم ازت
0
1402/07/24
مامان نی نی کوچولو 💖💖
ایشالاکه مثبته عزیزم
0
1402/07/24
مامان نی نی کوچولو 💖💖
فدات گلم😘😘
0
1402/07/24
سوال کننده
تشکر گلم
0
1402/07/24
🥰🥰 😍
ایندفعه تیتر بتا بده
0
1402/07/24
سوال کننده
مگه اینکه دادم تیتر نبود
0
1402/07/24
لی لی (مامان سلین) .
بار قبلی چند روز از موعد گذشته بود؟
اگر بیشتر از ده روز بوده
برو چکاب هورمونی
اگر بیشتر از ده روز بوده
برو چکاب هورمونی
0
1402/07/24
Hadise .
ببین از زمان نزدیکی مراقبت نشده باید 14روز بگذره بعد با بی بی چک مشخص میشه اگه مشخص نشد اون موقع آزمایش بده
0
1402/07/24
Hadise .
اگه پریودیت هم افتاده عقب شاید هرمونات ریخته بهم
0
1402/07/24
سوال کننده
تنبلی دارم فقط ۴ماه بود منظم شده بودم
0
1402/07/24
سوال کننده
الان ۲۰روز گذشته ازپریودیم اون وقت که ازمایش دادم یه هفته پیش بود
0
1402/07/24
سوال کننده
اره بنظرم هورمونام ریخته بهم وگرنه با اینقد تاخیر بی بی چک باید پررنگ میشد
0
1402/07/24
Hadise .
اره بابا نگران نباش برو آزمایش بده خیالت راحت میشه
0
1402/07/24
سوال کننده
باشه ممنونم ازتون
0
1402/07/24
hana ۱۳۸۰
اصن زعفران نخوری الی
برو ازمایش دوباره بعد
برو ازمایش دوباره بعد
0
1402/07/24
hana ۱۳۸۰
بنظرم مثبته
0
1402/07/24
سوال کننده
خیلی پررنگترازعکسشه ریختم بهم
0
1402/07/24
سوال کننده
هانا اصلا نمیدونم چکنم
0
1402/07/24
سوال کننده
بنظرت سونو ندم؟
0
1402/07/25
مامان عشق کوچولو
عزیزم برو تیتر بتا بده
باید هر دوروز بتا دو برابر بشه
اگه نشه و یا افت کنه احتمال بارداری خارج رحمی هست
بیخیال نباش حتما چک کن و به دکتر نشون بده
باید هر دوروز بتا دو برابر بشه
اگه نشه و یا افت کنه احتمال بارداری خارج رحمی هست
بیخیال نباش حتما چک کن و به دکتر نشون بده
0
1402/07/25
تیام .....
مثبته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



787

