بچه ها هرکس هرچی میدونه بگه
عزیزم من کل بارداریم گلبول های سفیدم ۱۱ بودن. پزشک گفت طبیعیه بخاطر بارداری
من بخاطر سقط هام میترسم. اخه مشکلم ایمنیه...
توکلت به خدا باشه. ببین نظر پزشک چیه
شوهرمو فرستادم بره ان شاء الله که چیزی نباشه
دکترم باید قبل 3 پذیرش بشی وگرنه پذیرش نمیکنه. جواب ازمایشم الان اومد. امیدوارم پذیرش کنه
بخاطره بارداریه نگران نباش
سلام نازنینم به روی ماهتون
تصمیم گیری در مورد تزریق ivig با پزشکی است که تحت نظر ایشان هستید باید به ایشان مراجعه کنید. در هنگام انجام آزمایش اگر بیمار نبودید افزایش گلبول های سفید بدلیل خود بارداری است و معمولا مشکلی ندارد اما تصمیم نهایی با متخصص شما است.
مابقی موارد همگی طبیعی هستند ❤️
نه بیمار که نبودم. گلوم از حساسیت بخاطر گرد و خاک درد میکرد فقط و یکم استرسم بالا بود
خیلی ممنون ازتون استرسم کمتر شد. پزشکم ویزیتم نکردن باید 4 شنبه برم.
بنابراین علت همین است نگران نباشید چهارشنبه مراجعه کنید شرایط مجموعا حاد نیست ❤️❤️❤️
خواهش میکنم نازنینم 💜❤️💜❤️