سلام خانم دکتر عزیز و دوستان پسرم سرما خورده بردم دکتر که بهش شربت ازیترو داد با شربت سالبوتامون راستش شنیدم که شربت سالبوتامون برای کودکان زیر دو سال ممنوع هستش ترسیدم ندادم متاسفانه الان خس خس و خلطش زیاد شده اذیت میشه به نظرتون من سالبوتامون رو بدم بهش یا دوباره ببرمش دکتر دیگه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



335
1402/07/24


