باسلام دکترجان خسته نباشید
من بچمو روز چهارم بردم دکتر برا زردی گفتن 13یه شب گذاشتمش تو دستگاه فرداش بردم اومده بود روی9 قطره دادن گفتن دیگه نیاز نیس دستگاه تا امروز بهش قطره دادم امروز دوباره بردم گفتن اومده رو15ولی گفتن برا نوزاد9روزه خطر نداره واینکه شیر خودمو میخورد بچم از غروب شیرخشک ببلاک1گرفتم بدم که زردیش بیاد پایین شما پیشنهادی دارید که زردی بچم بالا نره ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350
1402/07/23


