سلام به خانم دکتر و همگی دوستان.من یک سال بعد زایمانم تیرویید کم کار گرفتم.مادرم و خواهرم هم دارن.یعنی ریشه ارثی دارم.علایمم با خونریزی از واژن یک هفته بعد پریودیم و کبودی سکه ای پاهام شروع شد.الان که ۹ماهه لووتیروکسین ۵۰میخورم نرمال شدم.اول ۶ بودم.بعد به ترتیب شد ۲.۱ ، ۱.۹، ۰.۷۷
دکترم سونوگرافی نوشت انجام دادم.نودل دارم اما گفت مهم نیست. یکم نگران شدم.میشه بگین سونوم چطوره؟
یه ازمایشیم دکترم نوشته گفت اگر سونوت خوب بود، دوماه دیگه انجام بدم با سونو ببرم.اگر بد بود زودتر بیار. نمیدونم زودتر برم یا دوماه دیگه با ازمایشم برم.
پرسش (1402/07/23):
سونوگرافی تیرویید و غدد لنفاوی گردن
1023
20
1402/07/23
سوال کننده
0
1402/07/23
سوال کننده

0
1402/07/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون زهرا جانم
نسخه آزمایش را ارسال کنید تا ببینم
نسخه آزمایش را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/07/24
سوال کننده

0
1402/07/24
سوال کننده

0
1402/07/24
سوال کننده

0
1402/07/24
سوال کننده

0
1402/07/24
سوال کننده

دکترم گفت اگر سونوت خوب بود دوماه دیگه این ازمایش رو انجام بده باهم بیار. الان نمیدونم چیکارکنم.
0
1402/07/24
سوال کننده
نگران نودل هستم .از دکتر سونوگرافی سوال کردم گفت چیز نگران کننده ای نیست و جوابت خوبه. نظر شما چیه؟
0
1402/07/24
سوال کننده
خانم دکتر لنف نود چیه. از دیشب تاحالا نتونستم درست بخوابم از استرس
0
1402/07/24
پزشک اوما
عزیزم ندول ها ضایعات خوش خیم هستند و. مشکلی هم ندارند فقط باید آزمایشات و سونوگرافی در فواصل منظم تکرار شده و عملکرد تیرویید تحت کنترل باشد ، آخرین بار چندم آزمایش دادید؟
0
1402/07/24
سوال کننده
خداروشکر ممنونم.چشم خانم دکتر.سونوی لنف هم مشکلی نداره؟
الان تیروییدم داره میاد پایین پرکار نمیشه؟
من الان کم کارم یا پرکار. نظرتون درمورد وضعیتم چیه؟
دکترم ازمایش انتی تپیو رو نوشت گفت اگر خوب باشه قرصتو کم میکنم قطع میکنم ببینم چجوری میشه.
من اخرین بار ۲۲شهریور رفتم.
الان تیروییدم داره میاد پایین پرکار نمیشه؟
من الان کم کارم یا پرکار. نظرتون درمورد وضعیتم چیه؟
دکترم ازمایش انتی تپیو رو نوشت گفت اگر خوب باشه قرصتو کم میکنم قطع میکنم ببینم چجوری میشه.
من اخرین بار ۲۲شهریور رفتم.
0
1402/07/24
سوال کننده
خانم دکتر ممنونم که جوابمونو میدین.نمیدونین چقدر آرومم کردین.انشالله هرچی میخواین بهش برسین
0
1402/07/24
سوال کننده
خانم دکتر باتوجه به اینکه تقریبا یک ماه پیش ازمایش tsh رو انجام دادم باید صبر کنم دوماه دیگه ازمایش tsh و tpo رو انجام بدم با سونوگرافیم ببرم دکتر
یا اینکه برم زودتر؟ نیازه فقط سونورو ببرم ببینه؟
یا اینکه برم زودتر؟ نیازه فقط سونورو ببرم ببینه؟
0
1402/07/25
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و آزمایشات برای همین هستند که اگر پرکار شدید دوز دارو تنظیم گردد اصلا نگران نباشید عزیزدلم ❤️
لنف نود هم مشکلی ندارد فقط در فواصل منظم سونوگرافی را تکرار کنید ، اخیرا قبل سونوگرافی سرما خورده بودید یا بیماری داشتید؟
لنف نود هم مشکلی ندارد فقط در فواصل منظم سونوگرافی را تکرار کنید ، اخیرا قبل سونوگرافی سرما خورده بودید یا بیماری داشتید؟
0
1402/07/25
پزشک اوما
عزیزدل من هستید و امیدوارم که آرامش سهم همیشگی قلبتان باش دوست داشتنی جان. از دعای خیلی زیباتون ممنونم ❤️❤️
0
1402/07/25
سوال کننده
ممنونم عزیزم.بله خیلی هم سرفه داشتم.یک هفته میشه که قطع شده
0
1402/07/25
سوال کننده
خانم دکتر پس بزارم همون دو ماه دیگه با جواب ازمایشاتم و سونوم برم پیش دکترم؟؟
0
1402/07/25
سوال کننده
میترسم دیرتر برم و قرص ندولمو بزرگتر کنه.چون داره به سمت پرکاری میره. بنظرتون چیکارکنم؟
0
1402/07/25
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️بنابراین علت لنف نود هم همین مساله بوده است، آزمایش را به جای دو ماه، یک ماه دیگر تکرار کنید و به متخصص مراجعه نمایید
0
1402/07/25
سوال کننده
چشم عزیزم.خیلی ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




