سلام خدمت دکتر و دوستان عزیز .رحم بنده دوشاخ هست و کامل به دو قسمت مساوی تقسیم شده.از اول بارداری تا هفته ,۱۸ طول سرویکس ۳۹ mm بود به همین خاطر پزشکاها مایل به انجام سرکلاژ نبودن قرار شد هر دو هفته یکبار سونو واژینال جهت بررسی طول سرویکس انجام بشه ک اگه پایین اومد تا هفته ۲۴ سرکلاژ اوژانسی انجام بشه .امروز سونو انجام دادم طول سرویکس ۳۶ شده بود.سوال بنده این هست اگه در هفته ۲۴ به بالا ک محلت سرکلاژ تموم میشه طول سرویکس من همچنان پایین بیاد چیکار کنم ؟؟؟
0
1402/07/23
Hanie ...
من دقیق نمیدونم عزیزم ولی فک کنم پساری میزارن
0
1402/07/23
kok_mi
۳۶ ک عالیه
سعی کن استراحت داشته باشی
ولی اگه یه وقت اومد پایین پساری میذارن
سعی کن استراحت داشته باشی
ولی اگه یه وقت اومد پایین پساری میذارن
0
1402/07/23
kok_mi
تا ب خودت فشار نیاری پایین تر نمیاد
0
1402/07/23
سوال کننده
بهم میگه ممکنه تا ۲۴ هفته خوب باشه یهو تو ۲۶ بیاد پایین زایمان زودرس بگیری بچه دفع بشه
0
1402/07/23
kok_mi
نه بابا خدانکنه😐
پیشگیری کن عزیزم سعی کن تا جایی ک میتونی استراحت کنی
پیشگیری کن عزیزم سعی کن تا جایی ک میتونی استراحت کنی
0
1402/07/23
سوال کننده
یعنی ی جوری گیجم کردن
0
1402/07/23
سوال کننده
واقعا نمیدونم چیکار کنم
0
1402/07/23
آتنا صالحی
پساری بزار
0
1402/07/23
سوال کننده
میگن پساری صددرصد نیست ،ی حرفهای میزنن بعدش میگن استرس نداشته باش
0
1402/07/23
آتنا صالحی
هیچ چیز تو بارداری ۱۰۰ درصد نیست
0
1402/07/23
نفس ۱۴۰۱
دوستان من ان تی ۳۶ بود الان که انومالی رفتم ۳۰ شده هتوز دکتر خودمو ندیدم خیلی نگرانم
0
1402/07/23
kok_mi
نگران نباش عزیزم من از ان تی ۳۰ ام تا الان
0
1402/07/23
نفس ۱۴۰۱
اخه یهو انقد کم شده
0
1402/07/23
kok_mi
نه پساری گذاشتم نه استراحت دارم خداروشکر تغییر نکرده ولی شما حتما پیگیری کن
0
1402/07/23
kok_mi
من ۴۴ بودم یهو شدم ۳۰
0
1402/07/23
نفس ۱۴۰۱
ای خدا چقد استرس داره این بارداری
0
1402/07/23
زهرا خ
سلام گلم منم رحمم دوشاخ هست ولی نه دوقسمت جدا. از اول بارداری همه ی این استرسها رو کشیدم و درکتون میکنم به نظر من با دکترتون مشورت کنید و سرکلاژ بشید
منم با طول سرویکس ۳۵ قرار بود هفته ۲۴ سرکلاژ بشم که چون خودم از ریسکش بخاطر پاره شدن کیسه آب ترسیدم قبول نکردم و پساری گذاشتم و با استراحت تقریبا مطلق تا اینجا اومدم خداروشکر با آمپول و قرص و شیاف البته
منم با طول سرویکس ۳۵ قرار بود هفته ۲۴ سرکلاژ بشم که چون خودم از ریسکش بخاطر پاره شدن کیسه آب ترسیدم قبول نکردم و پساری گذاشتم و با استراحت تقریبا مطلق تا اینجا اومدم خداروشکر با آمپول و قرص و شیاف البته
1
1402/07/23
زهرا خ
حتما حتما پیگیری کن و سرکلاژ شو چون با سنگین تر شدن جنین امکان کمتر شدن طول سرویکس هست .راحت بشه خیالت
0
1402/07/23
سارا 🥰
عزیزم هفته دیگ برو چک کن اگه پایین تر اومده بود خدای نکرده برو حتما سرکلاژ شو ک خیالت راحت بشه، ب طور کلی طول سرویکس رو ی نمودار در نظر میگیرن، اگه روند نزولی پیدا کنه و کوتاه تر بشه هر سری،لازمه سرکلاژ بشی
0
1402/07/23
سارا 🥰
شما ب نظرم حتما سرکلاژ شو عزیزم ۳۰ لب مرزه هفتتم پاییه،من ۲۹ونیم بودم تو ۲۱ هفته سرکلاژ شدم خیلی راضیم خداروشکر
0
1402/07/23
سارا 🥰
*پایینه
0
1402/07/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
داروهای پروژسترونی استفاده میکنید ؟ اگر بله، با چه دوزی استفاده میکنید ؟
داروهای پروژسترونی استفاده میکنید ؟ اگر بله، با چه دوزی استفاده میکنید ؟
0
1402/07/23
سوال کننده
بله پروژسترون ۴۰۰ یک هفته هست هر ۱۲ ساعت قبلا هر ۲۴ ساعت یک عدد
0
1402/07/23
لیلا زمانپور

سلام خوبی من رحم تک شاخ عکس رنگی گرفتم برای بارداری مشکل پیش نمیاد
0
1402/07/24
سوال کننده
والا من دو شاخ بود راحت هم باردار شدم
0
1402/07/24
پزشک اوما
عزیزم شیاف را هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و با پزشکتان صحبت کنید آمپول پروژسترون آغاز گردد هفته بعدی سونوگرافی را تکرار کنید اگر افت داشت سرکلاژ یا حداقل پساری ایده منطقی است
0
1402/07/24
سوال کننده
طریقه مصرف آمپول پروژسترون چجوریه؟
0
1402/07/24
پزشک اوما
بستگی به صلاحدید پزشکتان دارد که چند نوبت در هفته تجویز کنند جانم
0
1402/08/07
سوال کننده
سلام دکتر جان من مجدد برا سونو اقدام کردم طول سرویکس ۳۵/۵ شده
0
1402/08/07
سوال کننده
دو هفته قبل ۳۶/۵ بود
0
1402/08/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
خیلی افت نگران کننده نداشته است ولی با پریناتولوژیست مشورت کنید بنظر من پساری واقعا منطقی است
خیلی افت نگران کننده نداشته است ولی با پریناتولوژیست مشورت کنید بنظر من پساری واقعا منطقی است
0
1402/08/09
سوال کننده
گفتن این دو هفته رو دوباره بیام سونو همون شیاف ۱۲ ساعت میزارم ،نمیدونم چرا راضی به چیزی نمیشن همش میگن نه خوبه،البته اینم بگم من استراحت آنچنانی ندارم مدام مهمون دارم
0
1402/08/10
پزشک اوما
عزیزم خب توقع دارید شرایط بدتر نشود ؟سرکلاژ هم معجزه نمیکند، از همین امشب استراحت کنید مهمانان محترم خودشان از خودشان پذیرایی کنند این شرایط جای شوخی و سهل انگاری ندارد واقعا تعجب میکنم شما باید استراحت رو به مطلق داشته باشید این مواردی نیست که ما بگوییم
0
1402/08/10
پزشک اوما
بین رودربایستی و. جان و سلامت دلبندتان قاطعانه یک کدام را انتخاب کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



806

