سلام،وقت به خیر
دوران بارداری ماه ۸ رو میگذرونم که به خاطر سرفه و آنفولانزا شربت دیفن هیدرامین رو استفاده میکنم، ۴ روز مصرف کردم مجدد تمدید کردم منتها روی شیشه نوشته دیفن هیدرامین هیدروکلراید،آیا شربت ساده نیست به خاطر هیدروکلراید یا این که میتونم استفاده کنم؟
و تا ده روز هر ۸ ساعت یک ق غ خوری؟
با سپاس از شما
پرسش (1402/07/23):
شربت دیفن هیدرامین در بارداری
713
7
1402/07/23
سوال کننده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.






