سلام دکتر عزیز و دوستان گرامی من بعد زایمانم پسرم یکساله ک شد پریود شدم یعنی ۲۶مرداد بعد ماه پیش با تاخیر۳۰ شهریور پریود شدم این ماه هم امروز صبح پریود شدم بنظرتون این طبیعیه چرا اینجوری میشه ادم و سوپرایز میکنه یهو و یه سوال دیگم اینه میگم بنظرتون قرص جلوگیری استفاده کنم چجوریه عوارضش خیلی زیاده اخه از جلوگیری طبیعی بشدت میترسم شما کدوم قرص و پیشنهاد میدین بهترین وکم عوارضش ترینش چیه؟ ببخشید طولانی شد سوالم 😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



326
1402/07/22



