یعنی کسی تیروئید پرکار نداره ؟
من بارداری قبلیم ،توی بارداری پرکاری گرفتم،همین قرص رو خوردم ،مشکلی نبود فقط دهنم تا چن ساعت از قرصه تلخ میشد
این بارداریمم، تیروییدم توی مرز پرکاریه فعلا که قرص نمیخورم
سلام 😍🌸😘 انشاالله به سلامتی فارغ بشی
تیروئید خیلی خره 😔😑
خارش تو بارداری فکر کنم خوب نیست به خاطر همین نگرانم
برای شما عوارض خارش کل بدن نبود
دکترم گفت دارو تلخه تو دهن نباید زیاد نگه دارم زود بخورم
شاید یکم تو دهنتون نگه میداشتین
سلام مامان جان
در سه ماهه اول میتوان از این قرص استفاده کرد بعد آن معمولا مجددا متی مازول توصیه میشود، در مورد خارش صبوری کنید اگر روند افزایشی داشت به پزشک اطلاع دهید احتمالا تصمیم به تغیییر روال درمانی خواهند گرفت اما اگر خفیف بود جای نگرانی نیست 💟
سلام خانم دکتر عزیز خیلی ممنون 🙏🌸
خارشم خفیفه چشم اگر زیاد شد به دکترم اطلاع میدم
خیلی ممنون خانم دکتر 😍 خیالمو راحت کردین خیلی نگران بودم