Ooma
پرسش (1402/07/22):

گرفتن بینی نوزاد....

سلام ببخشید چن روزیه صبا بچم بینیش میگیره جوری ک اصن نمیتونه نفس بکشه دکتر بردم این اسپری داد ایا مجازه روش نوشته زیر دوسال ممنوع ک😐

گرفتن بینی نوزاد....
سلام مامان جان
بله بهتر است استفاده نکنید قطره سدیم کلراید بینی بریزید و با فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید
ممنون از شما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه