اگه مزش تغییر کنه ک نمیخورتش
من فقط میدونم هیچ دارویی نباید باشیر مخلوط بشه
به نظرم با هدیه ای چیزی گولش بزنین بدین بخوره
منم شنیدم دارونباید با شیر تدکیب شه
آره خودمم بهش گفتم هیچی دارویی رو با چیز دیگه ای ترکیب نکن
فایده نداره. حتی شده به زور ریخته تو دهنش بعد همش رو ریخته بیرون
آبمیوه بده عزیزم من ازدکتر پرسیدم گفت مشکلی نداره دارو رو با آبمیوه بدی
فقط چرک خشک کن رو نباید با چیزی بدی انگار
عزیزم آب میوه حتما باید طبیعی باشه یا پاکتی ها اشکال نداره؟ با آب هویج هم میشه داد؟
سلام نازنینم به روی ماهتون
با شیر خیر، نام شربت انجیر تجویزی چیست ؟
من با پاکتی هم میدادم ولی خب صد درصد طبیعی بهتره
فیژیلاکس. خانم دکتر شربت برم هگزین و شربت ها تقویتی رو میشه با آب میوه قاطی کرد؟
عزیزم شربت تقویتی یک واژه کلی است، چه شربتی؟
درمورد ایمنی ترکیب برم هگزین و شربت فیژیلاکس با آب میوه موردی ذکر نشده ولی با آب میتوانید رقیق کنید نهایتا آب سیب مشکلی ندارد