سلام خدمت دکتر عزیز
چهار روزگی دخترم را برای آزمایش خون زردی بردم جوابش ۹/۹ بود، گفتن مشکلی نداره کم کم صورت و بدنش شروع به زرد شدن کرد و زیاد شد.
روز هفتم با دستگاه زردیش را چک کردن که ۱۷ شده بود و دوشب توی دستگاه گذاشتمش و به ۸ رسید. مجددا دوشب بعد برای تست مراجعه کردم که باز ۱۳ و نیم شده بود. مجدد دوشب دیگه توی دستگاه گذاشتمش تا دیشب که زردیش ۹ و نیم شده بود و گفت دیگه دستگاه نمیخاد.
زردی توی نوزاد ۱۴ روزه با این عدد طبیعیه؟ چه اقداماتی باید انجام بدم که بالا نره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



404
1402/07/21


