زنگ بزن مطب دکترت بپرس ، من خودم ازتودنسی کردم اون فرم رضایت نامه که امضا کردم پرسیده بود باردارم یانه
زنگ زدم ب دکترم گفتن دندان پزشکت بهتر میدونه .نمیدونم نگرانم
یعنی چی دندون پزشکت بهتر میدونه
میگفتی مگه تو دکتر نیستی😑
آره گفتن از دکتر اورتودنسی بپرس بهش بگو بارداری از موادی ک مجاز هست تو بارداری استفاده کنه
اها من فکر کردم دندون پزشکت این حرفو زده، من منظورم دکتر دندون پزشکت بودش
وای من هر بار براکتم میوفته و دکتر باز جا میزاره ینی موادش مضره😥
سلام من باردار بودم از دکترم پرسیدم میتونم دندونامو ارتودنسی کنم
گفت اره میشه
بارداری؟ منم نمیدونم مضره یا ن ترسیدم موادش برا جنین مضر باشه باز نمیدونم
منتظرم ببینم پزشک اوما چی میگه
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم تصمیم گیری در این مورد با دندانپزشک هست، اما مجموعا بی خطر در نظر گرفته می شود 🌱
بله باردارم دکترم میدونه باردارم باز دکتر اوما هم گفتن خداروشکر بیخطره