چیز جدیدی خوردی؟ ممکنه حساسیت باشع
من ته گلوم ازینا در میاد گرمیجات زیاد بخورم
ن همون غذاهای عادیه ک قبلنم میخوردم،یهو امروز دیدم،اذیتمم نمیکنه،فقط ترسیدم از زیادیش
زبون منم داره همیشه مگه غیرعادیه؟ قبلا نبود؟
شبیه آفت میمونه،نه؟؟
گرمی نخوردی؟
اره دقیقن شبیه آفته،ینی بخاطر گرمیه🤔
نه ته زبون همین مدلیه فک کنم منم هست همیشه
ینی عادیه.وای بخدا ترسیده بودم
من حساسیت دارم،وقتی بدخوراکی کنم اینجوری میشه.
طبیعیه من هروقت یادمه بوده😆😁
😂😂😂😂من چرا تالا ندیده بودم😐😐😑
برو جلو اایینه تا میتونی زبونت بیار بیرون اون ته ته ها نگاه بنداز😁
🤣🤣🤣🤣وای عین تاپیک چندماه پیش منه که
منم خیلی وقته اینطورم اهمیت ندادم
سلام نازنینم
اگر از ابتدا بوده که هیچ در غیر این صورت باید به متخصص مراجعه کنید از روی عکس نمیتوان تشخیصی گذاشت 💓