و اینکه برای جلوگیری از عفونت فقط توی همون قسمت از پماد موپیروسین استفاده کنم؟
همون قرصایی که دکتر بهت داده رو مصرف کن
آره تو همون قسمت از پماد استفاده کن
من دکتر بهم قرص اناهیل نداد
من برام آناهیل نوشت وقتی رفتم بخیه هامو کشیدم البته، فکرنکنم مشکلی داشته باشه. برای کبودی ایناس بیشتر. من البته تق و لق خوردم
احساس میکنم سفالکسین تاثیری نداره
از کجا بفهمم میخاد عفونت کنه یا نه؟
پس برای احتیاط یکی دوباری استفاده کنم
آناهیل برای کبودیه ربطی به عفونت نداره
من خودم خریدم دارم میخورم
سوال منم هست ک بخورم یا ن😑
سلام نازنینم به روی ماهتون
قدم نورسیده مبارکتان باشد 💓
آناهیل تاثیری ذر جلوگیری از عفونت ندارد اگر حس میکنید درگیر عفونت شده حتما مراجعه کنید، پماد موپیروسین هم بزنید