سلام دکترجان،ازالان ببعد هم میشه واس دخترم مولتی ویتامین ویواکیدز بگیرم یاباید عوضش کنم اخه روجلدش زده ۰تا۱۲ ماهگی.دخترم الان یکسال وچن ماهشه.
0
1402/07/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
همونو میتونی بدی . شربت ویواکیدزم میتونی جایگیزینش کنی
0
1402/07/19
سوال کننده
رفتم داروخانه شربت سانستول داد مشکلی نداره؟
0
1402/07/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
روشو بخون اگر نوشته از یکسالکی ب بعد اشکال نداره بده عزیزم .
0
1402/07/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
میتوانید همان را بدهید میتوانید هم شربت را جایگزین کنید، عکس سانستول را ارسال کنید تا ببینم
میتوانید همان را بدهید میتوانید هم شربت را جایگزین کنید، عکس سانستول را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/07/20
سوال کننده

اینم عکسشه
0
1402/07/20
سوال کننده

اینم عکسشه دکتر،گفت که روزی یه قاشق مرباخوری بده خوبه؟
0
1402/07/20
سوال کننده
راستی دکتر،ازشروع یکسالگی درکنار آهن ومولتی ویتامین نیاز به شربت یا ویتامینی دیگه نداره ؟
0
1402/07/20
پزشک اوما
عزیزم میزان ویتامین دی آن متناسب با نیاز دلبندتان نیست به شربت ویواکیدز، یا کیندر تغییر دهید این سانستول را خودتان و همسرتان بخورید. آهن هم که منظم داده شود مکمل دیگری نیاز نیست
0
1402/07/20
پزشک اوما
مگر اینکه برحسب چکاپ یک سالگی پزشک تصمیم بگیرد مکمل دیگری اضافه شود
0
1402/07/20
سوال کننده
دکترجان نمیشه بادوز پایین براش استفاده کرد؟
0
1402/07/20
سوال کننده
اخه پس نمیگیرن داروخونه
1
1402/07/21
پزشک اوما
عزیزم میزان ویتامین دی آن کم است اگر بیشتر بدهید هم میزان ویتامین a زیاد میشود خودتان و همسرتان بخورید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



359

