سلام خانوم دکتر خوبید من ۵ ساله همیشه سر موقع سر ساعت حتی پریود میشمم ولی ماه پیش سه روز تاخیر داشت ولی دلدرد داشتم توی سه روز تاخیرم. این ماهم عقب انداختم ولی هیچ دلدردی ندارم .
۱۰روز پیشم سونو رفته بودم دکتر گفتن که مایع رحمت زیاد شده یا بارداری یا داری پریود میشی که گفتم نه باردار نیستم چون این ماه اصلا شوهرم نبود و اقدامی نداشتم و دکتر گفتن که پس احتمالا زود پریود میشی ایندفعه .
خلاصه پریود نشدم بدون هیچ علامتی. کیست و اینا هم ندارم.
و اینکه ماه پیش اقدام داشتم ولی این ماه نداشتم اصلا. کلییییی هم گرمی خوردم زیره و زعفرون و رازیانه و دویدم و پریدم و کلی خلاصه کار نکردم ولی بازم انگار نه انگارررر.
چ کنم خانم دکتر نگرانممم میخوام زودتر پریود شم
پرسش (1402/07/18):
من پریود نمیشم چرا
495
18
1402/07/18
سوال کننده
0
1402/07/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
این ماه حتی یک نوبت هم اقدام نداشتید؟ حتی تماس سطحی؟
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
این ماه حتی یک نوبت هم اقدام نداشتید؟ حتی تماس سطحی؟
0
1402/07/18
سوال کننده
نه خانم دکتر هیچی. چون همسرم اصلا پیشم نبوده حتی از دورم ندیدمش D:
0
1402/07/18
سوال کننده
خانم دکتر دوفاستون بخورم که پریود شم؟
0
1402/07/18
پزشک اوما
عزیزم بنابراین دو عدد آمپول پروژسترون 50 با هم تزریق کنید
0
1402/07/18
پزشک اوما
😅عزیزم
0
1402/07/19
سوال کننده
بله چشم. فقط خانم دکتر با توجه به اینکه هم این ماه هم ماه پیش تاخیر داشتم یعنی پریودم کلا بهم ریخته؟:((
همیشه باید با دارو پریود شم ینی؟:(((
همیشه باید با دارو پریود شم ینی؟:(((
0
1402/07/19
سوال کننده
خانم دکتر درضمن از یکماه پیش من قرص ابووست و از هفته پیش قرص ozeele رو شروع کردم هر ۱۲ ساعت یکدونه
0
1402/07/19
سوال کننده
ممکنه به خاطر این دوتا قرص بهم ریخته شده باشم؟
0
1402/07/19
سوال کننده
و این ماه هم عکس رنگی رفته بودم
0
1402/07/19
پزشک اوما
عزیزم آخرین بار کی سونوگرافی آزمایش هورمونی انجام شده
0
1402/07/19
سوال کننده
خانم دکتر جان ازمایش هورمونی رو فروردین انجام دادم خوب بود همه چی
و ازمایش زخیره تخمدان رو هم ماه پیش انجام دادم یه کوچولووو تنبلی داشتم و سونو هم ده روز پیش بودم که مشکلی نبوده .
و ازمایش زخیره تخمدان رو هم ماه پیش انجام دادم یه کوچولووو تنبلی داشتم و سونو هم ده روز پیش بودم که مشکلی نبوده .
0
1402/07/19
سوال کننده
خانم دکتر میدونم سوالم مسخرست ولی ممکنه باردار باشم؟ از دوماه پیش بوده باشه ولی لقاح دیر شده باشه.
البته پریود شدم ماه پیش ولی خب چون میبینم هیچ درد و علامتی ندارم میگم نکنه باردارم.
فقط سینه هام متورمه
البته پریود شدم ماه پیش ولی خب چون میبینم هیچ درد و علامتی ندارم میگم نکنه باردارم.
فقط سینه هام متورمه
0
1402/07/19
سوال کننده
خانم دکتر عزیزم سلام.
من امروز صبح ۲ تا بی بی چک همزمان با یک ادرار زدم و یکیش هاله کمی انداخت و یکی دیگه که اول زده بودم هاله کاملا واضح انداخت.
اصلا همچین چیزی امکان داره؟؟ یا کاذبه؟
من امروز صبح ۲ تا بی بی چک همزمان با یک ادرار زدم و یکیش هاله کمی انداخت و یکی دیگه که اول زده بودم هاله کاملا واضح انداخت.
اصلا همچین چیزی امکان داره؟؟ یا کاذبه؟
0
1402/07/19
پزشک اوما
عزیزم اگر خونریزی واضح داشتید باردار نیستید ولی بدلیل بی بی چک ها حتما بتا انجام دهید
0
1402/07/19
پزشک اوما
فعلا آمپول نزنید
0
1402/07/19
سوال کننده
بله واضح بوده
چشم فردا هم بی بی چک میزنم اگر منفی شد امپول میزنم وگرنه تیتر بتا میدم
چشم فردا هم بی بی چک میزنم اگر منفی شد امپول میزنم وگرنه تیتر بتا میدم
1
1402/07/19
پزشک اوما
چشمتون بی بلا حتما در هر حال بتا را بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




