سلام دکتر جان پسر من ۱۱ ماهشه چند روز پیش آزمایش کل داد که دکترش گفته خوبه ولی آزمایششو یکی از دوستام دید گفت تیروئید ش بالاس و من استرس گرفتم میشه شما نظر بدید.ممنون میشم
0
1402/07/18
سوال کننده

1
1402/07/18
hana ۱۳۸۰
تیروئید اصن مطرح نشده جانم
0
1402/07/18
masUme ....
عزیزم برای تیرویید مقدار tsh مهمه تو این ک نیست
این مال ادرارش هست
این مال ادرارش هست
0
1402/07/18
🤍ننه آرتمیس 🤍
دکتر گفته خوبه بعد دوستت گفته بالاست؟؟
4
1402/07/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
ب دوستت بگو مطب بزنه حتما
1
1402/07/18
kok_mi
چجوریه حرف دکتر رو قبول ندارین حرف دوستتون رو قبول دارین؟
0
1402/07/18
سوال کننده
من گفتم قبول دارم؟ گفتم چنین چیزی گفته
0
1402/07/18
سوال کننده

0
1402/07/18
سوال کننده

0
1402/07/18
سوال کننده

0
1402/07/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
اها بقیه شو نداده بودی
دوستش ببخشید مسخره کردم🤣🤭🥲
دوستش ببخشید مسخره کردم🤣🤭🥲
0
1402/07/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دکتر گفته خوبه . دوستت گفته تیرویید داره😑😑
بگو مطبش کجاس بریم پیشش
چرا حرف پزشک و قبول نکردی و حرف دوستت و قبول کردی؟؟ درسشو خونده؟؟
بگو مطبش کجاس بریم پیشش
چرا حرف پزشک و قبول نکردی و حرف دوستت و قبول کردی؟؟ درسشو خونده؟؟
0
1402/07/18
Arsham z
طبق رنج آزمایشگاه دوستشون درست گفتن
0
1402/07/18
سوال کننده
دوستم دکتر آلرژی هست
0
1402/07/18
kok_mi
وقتی نگران شدی ینی قبول داری دیگه 😁
0
1402/07/18
kok_mi
😂😂
0
1402/07/18
kok_mi
بعضی دکترا اسکلن بخدا
یه خانومی تیروئیدش نرمال بود دکترش گفته کم کاری داری
الان آزمایش پسرتون تیروییدش کم کاره اگه اشتباه نکنم ولی گفته نرماله 😐 بعضیا چجوری دکتر میشن
یه خانومی تیروئیدش نرمال بود دکترش گفته کم کاری داری
الان آزمایش پسرتون تیروییدش کم کاره اگه اشتباه نکنم ولی گفته نرماله 😐 بعضیا چجوری دکتر میشن
0
1402/07/18
Arsham z
درسته تیروئید پسرشون طبق رنج آزمایشگاه کم کار هست
0
1402/07/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر مشکل داشت ستاره میخورد
0
1402/07/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بعدم من ازمایشارو الان دیدم .
حرفم این بود ک چرا دکتر و قبول نداره و حرف دوستشو قبول کرده خب کلا نمیرفت دکتر ب دوستش نشون میداد🙂
حرفم این بود ک چرا دکتر و قبول نداره و حرف دوستشو قبول کرده خب کلا نمیرفت دکتر ب دوستش نشون میداد🙂
0
1402/07/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سهمیه ای 🚶♀️🚶♀️🚶♀️(کلی عرض کردم نه فقط این پزشک)
کلی فوق تخصص هست اما حالیش نیس.
ی پیر قدیمی شاید دیپلمه باشه اما تجربه داره و بیمار بیشتر داره .
پزشکی علاوه بر علم تجربه هم میخواد
کلی فوق تخصص هست اما حالیش نیس.
ی پیر قدیمی شاید دیپلمه باشه اما تجربه داره و بیمار بیشتر داره .
پزشکی علاوه بر علم تجربه هم میخواد
0
1402/07/18
kok_mi
🤌
0
1402/07/18
kok_mi
خدا بگم چیکارشون نکنه 🤦♀️
0
1402/07/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
طبق رنج جهانی و رنج آزمایشگاه مشکوک به کم کاری تیروئید است اما ممکن است دستورالعمل کشوری اطفال متفاوت باشد با متخصص اطفال دیگری حتما مشورت کنید 💜
طبق رنج جهانی و رنج آزمایشگاه مشکوک به کم کاری تیروئید است اما ممکن است دستورالعمل کشوری اطفال متفاوت باشد با متخصص اطفال دیگری حتما مشورت کنید 💜
0
1402/07/19
سوال کننده
ممنون از دکتر عزیز
با دکتر خودش صحبت گردم تو ضیح داد که جریان چیه
کاش یه سری از آدما ب این فهم میرسیدن که مادری که بچه اولش و کلی استرس داره وقتی میاد اینجا یه سوال میپرسه عوض مسخره کردن و استیکر خنده فرستادن یه کم فکر کنن که اگه الان خودشون بودن یکی باهاشون با این لحن صحبت میکرد چه حالی میشدن ایشالا که بچه هاتون هیچ وقت مریض نشن ولی اگه شدن اومدید اینجا سوال پرسیدید یکی مسخرتون کرد حال بقیه رو میفهمید شماها باید برید سیرک کار کنید که حداقل هزینه اینترنتی که مصرف میکنید چرت وپرت مینویسید رو در بیارید متاسفاته شعور ذاتیه که یسریا ازش بی بهره هستن
با دکتر خودش صحبت گردم تو ضیح داد که جریان چیه
کاش یه سری از آدما ب این فهم میرسیدن که مادری که بچه اولش و کلی استرس داره وقتی میاد اینجا یه سوال میپرسه عوض مسخره کردن و استیکر خنده فرستادن یه کم فکر کنن که اگه الان خودشون بودن یکی باهاشون با این لحن صحبت میکرد چه حالی میشدن ایشالا که بچه هاتون هیچ وقت مریض نشن ولی اگه شدن اومدید اینجا سوال پرسیدید یکی مسخرتون کرد حال بقیه رو میفهمید شماها باید برید سیرک کار کنید که حداقل هزینه اینترنتی که مصرف میکنید چرت وپرت مینویسید رو در بیارید متاسفاته شعور ذاتیه که یسریا ازش بی بهره هستن
1
1402/07/19
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی قطعا متخصص اطفال از هر فرد در امور تخصصی اطلاعات بالاتری دارد چون دستورالعمل ها در سنین مختلف متفاوت هستند، از دوستان هم ناراحت نشوید ، ما در کنار هم یاد میگیریم، رشد میکنیم و بهتر از قبل میشویم ❤️
0
1402/07/19
kok_mi
عزیزم من هیییچ منظوری بابت حرفم نداشتم ولی آخر حرف شما خیلی بدتر از حرف من بود
لطفا یکم جنبه تونو بالا ببرین
بنده هم غلط کردم اصن اومدم تو تایپیک شما
لطفا یکم جنبه تونو بالا ببرین
بنده هم غلط کردم اصن اومدم تو تایپیک شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



397

