سلام دقت بخیر ممنون میشم برام برسیش کنید.❤
0
1402/07/18
سوال کننده

0
1402/07/18
سوال کننده

1
1402/07/18
محمد مهراد
قندت ک خوبه انگا
0
1402/07/18
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
سنجش گلوکز مشکلی ندارد، ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود
وقتتون بخیر 💜
سنجش گلوکز مشکلی ندارد، ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود
0
1402/07/18
سوال کننده
دارم قرص نیتروفورانتوئین ۱۰۰
استفاده میکنم،
تا موقع استفاده مشکلی نیس ب محض قط کردن ترشحات سبز رنک دارم
استفاده میکنم،
تا موقع استفاده مشکلی نیس ب محض قط کردن ترشحات سبز رنک دارم
0
1402/07/18
سوال کننده
مکمل اهن باید بیشتر بشه دوزش؟
0
1402/07/18
پزشک اوما
بله دوز مکمل آهن باید بیشتر شود. نیتروفورانتویین کافی است. ترشحات بوی نامطبوع دارند ؟
0
1402/07/19
سوال کننده
تو اون تاپیک جوابتونو دادم دکتر جان
بعضی وقتا با بو بعضی وقتا بدون بو هستن، امروز هم ترشح و هم خارش دارم
بعضی وقتا با بو بعضی وقتا بدون بو هستن، امروز هم ترشح و هم خارش دارم
1
1402/07/19
پزشک اوما
جان دلم همانجا پاسخ دادم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



293

