اقدام داشته باش ،بنظرمن آمپول بزنی بهتره نزنی شاید کیست بشه
میترسم .تخمدان من خیلی حساسه
حالا نصف لتروزول رو خوردم
امپول ازادسازی چه ربطی ب تحریک تخمدانت داره؟
خود لتروزول بزرگش میکنه محرکه که تو نصفشو خوردی اتفاقا باید آمپول بزنی چون حساسه که حتما آزاد بشه و کیست نشه
دیر تشخیص دادن دیگه از بین رفت
آخه تو گوگل زده تحریک زیاد از عوارضشه
من الان داشتم سونوهام رو نگاه میکردم، سونوهای قبل اقدام همه چی خوب، اما واسه اقدام رو دیدم، توش کیست فولیکولی داشت، بعد زده تخمدان چپ بزرگتر از نرمال، الان مرگ اینو گرفتم ، درد بی درمون دارم🤦🤦،
نه پیچ خوردگی خیلی درد داره اصلا غیر قابل تحمله همراه با استفراغ
سلام نازنينم
عزیزم آن زمان تاجایی که یادم هست لتروزول مدت طولانی خورده بودید درست هست؟ من موافق تزریق hcg هستم فولیکول به کیست تبدیل نشود
بله خانم دکتر
دوتا hcgزیاد نیست میشه یکی بزنم
خیلی ترس دارم
یکی بزنید عزیزم بعد 16 ساعت سونوگرافی دهید