سلام روزبخیر پزشک اوما
سونو در آب درد داره؟؟
واسه من که واژینیسموس هستم قابل تحمله ؟؟
واقعا شیاف دیکلوفناک گذاشتن درد رو کمتر میکنه؟
میشه بجای سونو در آب از عکس رنگی با بیهوشی انجام بدم ؟؟
امروز تست پاپ اسمیر دارم ، آرامبخش خوردم و قبلش میخوام شیاف درد بذارم به شدت استرس دارم
پرسش (1402/07/17):
سونو در آب سیکل برای انتقال جنین 🥺🥺🥺😓
1466
20
1402/07/17
سوال کننده
0
1402/07/17
. .
من واژی بودم پاپ اسمیر دارم ترس نداره فقط نفس عمیق بکش
0
1402/07/17
. .
تو مگ درمان نشدی؟الان رابطه داری با همسرت؟
0
1402/07/17
. .
مم سونو واژینال هم داشنم درد نداره ،فقط همون اولش گفنم بزار اولش خودم واردش کنم دکتر هم قبول کرد
2
1402/07/17
mahtab ...
سونو در آب یعنی چی؟؟؟
0
1402/07/17
masomeh kzm
منظورت هیستروسونوگرافیه؟؟
0
1402/07/17
masomeh kzm
اگه اونه ک اصلا درد نداره
0
1402/07/17
masomeh kzm
البته شما ک استرس داری شاید برات غیرقابل تحمل باشه
0
1402/07/17
masomeh kzm
ولی قبلش بهتون مسکن میدن
0
1402/07/17
سوال کننده
خودم درمان شدم دو سال پیش
ولی چون همسرم نعوظ نداره ماه به ماه هم رابطه ندارم
واسه همین میترسم
الانم توی سیکل آی وی افم
ولی چون همسرم نعوظ نداره ماه به ماه هم رابطه ندارم
واسه همین میترسم
الانم توی سیکل آی وی افم
0
1402/07/17
سوال کننده
متأسفانه بهشون میگم بذارین خودم بذارم قبول نمیکنن
0
1402/07/17
سوال کننده
الان شیاف گذاشتم
۱ساعت دیگه باید تست بدم امیدوارم درد نکنه
۱ساعت دیگه باید تست بدم امیدوارم درد نکنه
0
1402/07/17
. .
قبلش دیلا درست کن تمرین کن
0
1402/07/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
منظورتان هیستروسونوگرافی است؟ درد ندارد ولی با تیم پزشکی صحبت کنید مسکن مجاز خودشان تجویز میکنند اصلا نترسید جانم💓
منظورتان هیستروسونوگرافی است؟ درد ندارد ولی با تیم پزشکی صحبت کنید مسکن مجاز خودشان تجویز میکنند اصلا نترسید جانم💓
0
1402/07/18
سوال کننده
دیشب دیلاتور تمرین کردم و درنیاوردمش و با همون دیلاتور رفتم مطب دکتر 😂😂
دکترم گفت خودت دستگاه رو وارد واژن کنم
خودم گذاشتمش و هیچ دردی نداشت
چون بدنم بی حس شده بود با دیلاتور
البته شیاف دیکلوفناک گذاشتم و آرامبخشم خوردم قبلش
دکترم گفت خودت دستگاه رو وارد واژن کنم
خودم گذاشتمش و هیچ دردی نداشت
چون بدنم بی حس شده بود با دیلاتور
البته شیاف دیکلوفناک گذاشتم و آرامبخشم خوردم قبلش
0
1402/07/18
سوال کننده
واسه تست پاپ اسمیر اینکارا کردم🫠
1
1402/07/18
سوال کننده
ممنونم از جوابتون پزشک اومای عزیز🙏💜
بله زنگ زدم مرکز گفتن بهت دیازپام میدیم توی مرکز و درد زیادی نداره و مدارا میکنیم باهاتون
بله زنگ زدم مرکز گفتن بهت دیازپام میدیم توی مرکز و درد زیادی نداره و مدارا میکنیم باهاتون
0
1402/07/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💓💓
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست دیازپام خیلی عالی نیست نترسید حواسشان به شما هست
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست دیازپام خیلی عالی نیست نترسید حواسشان به شما هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




