سلام مامانا ظهر بخیر...پسرم از دیشب خود به خود تب کرده بردمش بیمارستان سرم زدن و خودم تو خونه شیاف زدم پایین نیومد اصلا....آزمایش خون هم داد عفونت نداشت....چکار کنم تبش بیاد پایین بخدا دیک خسته شدم😞
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



181
1402/07/17




